Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Γιάννης Εριφυλλίδης μίλησε στην Πρωινή για τα δύο φεστιβάλ της Καβάλας, φεστιβάλ και τα δύο του Καλοκαιριού. Σχολίασε των Φιλίππων και το Cosmopolis σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έγιναν πρόσφατα. Ο κ. Εριφυλλίδης δήλωσε: «Για το Φεστιβάλ Φιλίππων νομίζω ότι δε διαφέρει η λογική του από τα προηγούμενα Φεστιβάλ. Φέρνουμε πολυτελείς παραστάσεις από διάφορους θιάσους που περιοδεύουν σε όλη την Ελλάδα. Αυτό δεν είναι φυσικά κακό. Θα γεμίσει το Θέατρο των Φιλίππων. Εγώ βλέπω ότι δεν υπάρχουν τόσες πολλές όσες θα ήθελα παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ. Ποτέ δεν έχει δοθεί τα τελευταία χρόνια ένα τέτοιο στίγμα του Φεστιβάλ το οποίο να το κάνει διαφορετικό, να το κάνει μοναδικό. Να είναι δηλαδή κάποιος από τη Θεσσαλονίκη και να πει ότι θέλω να έρθω στην Καβάλα και θα καθίσω να δω παραστάσεις του Φεστιβάλ που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού. Δεν έχει τη δική του ταυτότητα. Είναι πολύ σημαντικό το Φεστιβάλ λόγω του χώρου. Δεν υπάρχει στη Βόρεια Ελλάδα τόσο μεγάλο Αρχαίο Θέατρο που να φιλοξενεί τέτοιες παραστάσεις. Επομένως είμαστε ευνοημένοι και τυχεροί που το έχουμε στη δική μας περιοχή. Ωστόσο, δεν κάνουμε αυτό το τόσο διαφορετικό το οποίο θα μπορούσε να το καταστήσει πόλο έλξης το Φεστιβάλ για ανθρώπους απ’ όλη την Ελλάδα και ενδεχομένως από το εξωτερικό, οι οποίοι θα ήθελαν να δουν κάτι, το οποίο παρουσιάζεται εδώ και μόνο εδώ και όχι κάτι που μπορούν να το δουν σε ολόκληρη την Ελλάδα από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Καλαμάτα. Για το Cosmopolis . Χαίρομαι που είναι σε μια διαφορετική κατεύθυνση φέτος. Πραγματικά πρέπει να πετύχει. Εύχομαι καλή επιτυχία γιατί είναι για το καλό της πόλης. Θα το παρακολουθήσω και εγώ προσωπικά. Ελπίζω να πάει πολύ καλά και να επιστρέψει – όπως χαρακτηριστικά λέμε- στις εργαστηριακές του ρυθμίσεις. Να είναι το Cosmopolis, που γέμιζε την πόλη από κόσμο, από κέφι, από χορό και μουσική. Είναι θετικό. Υπάρχει μια φρέσκια διαφορετικά ματιά από τον Ντίνο Θωμαδάκη και ελπίζω να πετύχει».

