Μεγάλη χαρά και τιμή κατέκλυσε την ψαροταβέρνα του Σάββα Θεοδοσιάδη στην περιοχή των Σφαγείων, καθώς υποδέχτηκε την Άντζελα Γκερέκου για γεύμα στον χώρο της.
Η επίσκεψή της ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με την ίδια να αποχωρεί εκφράζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις από τη φιλοξενία και τις γεύσεις που δοκίμασε. Η επιχείρηση ευχαριστεί θερμά για την παρουσία και την προτίμηση, εκφράζοντας την προσδοκία για μια μελλοντική συνάντηση.

