Dark Mode Light Mode

Πετυχημένη εθελοντική αιμοδοσία δημοσίων υπαλλήλων (video)

Την Τετάρτη 29 Απριλίου στη Λέσχη Αξιωματικών πραγματοποιήθηκε εθελοντική αιμοδοσία της ομάδας των δημοσίων υπαλλήλων. Η πρώτη του 2026. Η προσέλευση ήταν ικανοποιητική. Το αίμα που συγκεντρώθηκε θα ενισχύσει τον Σταθμό Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου, για τις ανάγκες του. Προσεχώς θα γίνουν κι άλλες ίδιες πρωτοβουλίες, πάλι στη Λέσχη Αξιωματικών. Σειρά τώρα έχει η καθιερωμένη εθελοντική αιμοδοσία του συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Καβάλας.

Μετά την εθελοντική αιμοδοσία της Τετάρτης, υπήρξε η ακόλουθη ευχαριστήρια ανακοίνωση: «Ευχαριστούμε όλους τους Αιμοδότες μας του Συλλόγου Αιμοδοτών Δημοσίων Υπαλλήλων Ν. Καβάλας που έδωσαν και πάλι το συγκινητικό παρόν στην σημερινή Αιμοδοσία μας, δείγμα εθελοντισμού , αλληλεγγύης και αγάπης, συμβολή στον αγώνα της ζωής προς το κοινωνικό σύνολο και την ικανοποίηση της ενσυναίσθησης όλων μας της προσφοράς ζωής. Ευχαριστούμε θερμά το Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό του τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Καβάλας και τις εθελόντριας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για την άψογη και αγαστή συνεργασία τους. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την ΧΧ Μεραρχία και τον Διοικητή της Υποστράτηγο για την παραχώρηση τής Λέσχης, αρωγό σε κάθε κοινωνική, εθελοντική δράση στην πόλη. Την Διευθύντρια και όλο το επιτελείο τής ΛΑΦΚ για την άψογη εξυπηρέτηση».

Προηγούμενο άρθρο

Η Άντζελα Γκερέκου εντυπωσιάστηκε από την ψαροταβέρνα του Σάββα Θεοδοσιάδη στα Σφαγεία

Επόμενο άρθρο

Στη δικαιοσύνη το επεισόδιο στο Νοσοκομείο