Dark Mode Light Mode

Στη δικαιοσύνη το επεισόδιο στο Νοσοκομείο

Στη δικαιοσύνη οδηγείται το επεισόδιο της περασμένης Τρίτης, στο γραφείο του Διοικητή του Νοσοκομείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Διοικητής κατέθεσε μήνυση κατά δύο ιατρών και οι δύο ιατροί κατά του Διοικητή. Και για τις δύο μηνύσεις θα οριστεί τακτική δικάσιμος.

Προηγούμενο άρθρο

Πετυχημένη εθελοντική αιμοδοσία δημοσίων υπαλλήλων (video)

Επόμενο άρθρο

Εκπαιδευτικές δράσεις φιλοζωίας και περιβάλλοντος από τον «ΝΩΕ» σε σχολεία της Καβάλας