Στη δικαιοσύνη οδηγείται το επεισόδιο της περασμένης Τρίτης, στο γραφείο του Διοικητή του Νοσοκομείου.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Διοικητής κατέθεσε μήνυση κατά δύο ιατρών και οι δύο ιατροί κατά του Διοικητή. Και για τις δύο μηνύσεις θα οριστεί τακτική δικάσιμος.

