Dark Mode Light Mode

Η απάντηση του προέδρου της ΔΕΥΑΚ

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα μας συγκεκριμένη διαμαρτυρία συμπολίτισσας, για τη διαδικασία έκδοσης λογαριασμού νερού στην κατοικία της στα Ποταμούδια.

Ανέφερε ότι άργησε η καταμέτρηση, μετρήθηκαν σε Καλοκαιρινή περίοδο (2021) κυβικά 5 μηνών κι αντίστοιχα η χρέωση που της έγινε ήταν αυξημένη.

Ο κ. Χρόνης είπε σε απάντηση της διαμαρτυρίας τα ακόλουθα:

«Θέλω να πω και στην συμπολίτισσα και σε όλους τους δημότες ότι δεν πρόκειται να ζημιωθεί κανείς τους. Αυτό που αναφέρει (καταμέτρηση στους 5 μήνες αντί στους 4) μπορεί όντως να συμβεί. Έχει συμβεί και στο παρελθόν. Μπορεί να τύχει οτιδήποτε σε αυτόν που κάνει την καταμέτρηση.

Οι ενδείξεις δεν παίρνονται αυτόματα και ηλεκτρονικά. Παρόλα αυτά η εκκαθάριση θα γίνει εντός του έτους. Θα δει ότι μέσα στο έτος δεν θα έχει χάσει τίποτα. Ακόμη κι αν σε έναν λογαριασμό περάσει στην επόμενη κλίμακα χρέωσης. Πρόστιμο δεν υπάρχει.

Απλά αν δεν πληρώσεις στην ώρα του τον λογαριασμό υπάρχει προσαύξηση. Δεν γνωρίζω τη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά μπορώ να το δω. Θα το δω. Απλά να ξέρει ότι στο τέλος του έτους δεν θα είναι χαμένη. Θα πληρώσει αυτό που πρέπει να πληρώσει.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Επειδή έχουν έρθει και από τον Συνήγορο του Δημότη τέτοιες καταγγελίες, εξηγήσαμε και τότε τι ακριβώς συμβαίνει. Δεν χάνει κανείς στο τέλος. Να το δω το συγκεκριμένο θέμα. Να ξέρετε ότι στο τέλος δεν χάνει κανείς».

Προηγούμενο άρθρο

Περί συναντήσεων προέδρων και επένδυσης στο αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα

Επόμενο άρθρο

Επιτέλους συνέδριο με 40 συνέδρους - εκπροσώπους του Ν. Καβάλας