• 22 Μαΐου 2024,

Η πορεία της “Pink Woman” από την εξαγορά στην εξυγίανση παρουσιάστηκε στο Aegean College

 Η πορεία της “Pink Woman” από την εξαγορά στην εξυγίανση παρουσιάστηκε στο Aegean College

Διάλεξη με τίτλο “Pink  Woman: A Champion’s Journey – Turning  Hardship Into Success (2020- 2023)” πραγματοποιήθηκε στο Aegean College στις 11 Απριλίου 2024. Η κα. Δάφνη Γρηγοριάδη, Υπεύθυνη του Γραφείου Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας της Intrafashion Group και η κα. Μαρία Ματεμτζή, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας, παρουσίασαν στους προπτυχιακούς φοιτητές  το επιτυχημένο παράδειγμα του brand “Pink Woman” στην ελληνική αγορά.

Η κα. Γρηγοριάδη παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική που εφαρμόστηκε στην Intrafashion Group μετά την εξαγορά της το 2020 από τον κ. Δημήτρη Ματεμτζή, η οποία οδήγησε στην οικονομική της εξυγίανση, καταγράφοντας το 2023 αύξηση τζίρου +114% έναντι του 2020.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στις τρέχουσες προκλήσεις του  κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του έντονου ανταγωνισμού λόγω της εισόδου νέων πολυεθνικών στην αγορά, του επίμονου πληθωρισμού, της κλιματικής αλλαγής και της γεωπολιτικής αστάθειας. Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει αυξημένες πωλήσεις και το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η κα. Ματεμτζή παρουσίασε τις ενέργειες marketing που ακολούθησε η Intrafashion Group έπειτα από την εξαγορά της προκειμένου να επανασυστηθεί στην Ελληνίδα καταναλώτρια μέσω της ανανέωσης του εμπορικού της σήματος “Pink Woman”.

Επιπλέον, υπογράμμισε τη σημασία της ικανοποίησης των πελατών, ως βασικό παράγοντα για τη διατήρηση της υψηλής φήμης της εταιρείας. Η δυνατότητα ενός ελληνικού brand όπως η “Pink Woman” να διευρύνει το μερίδιό του, βασίζεται σε ορισμένα καίρια στοιχεία όπως το σωστό marketing mix και την συνεχή ανανέωση των προϊόντων.

Η παρουσίαση ανέδειξε τη σπουδαιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο όπως είναι ο κλάδος της fast fashion. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ακούγοντας τις εμπειρίες και τις πρακτικές που οδήγησαν το brand “Pink Woman” στην κορυφή της ελληνικής αγοράς.

Με αφορμή την διάλεξη, η διοίκηση της Intrafashion επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να εξελίξει τις σχέσεις της με τα ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αναγνωρίζοντας τα αμοιβαία οφέλη που προκύπτουν από μια τέτοια συνεργασία.

Σχετικά με τoν Όμιλο Ιntrafashion

Ο Όμιλος Intrafashion, με το αναγνωρισμένο brand “Pink Woman” αποτελεί τον μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο Fast Fashion Women’s Retailer της ελληνικής αγοράς. Με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και Logistics Centre στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από  500 άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τη  Δημιουργία – Σχεδιασμό  καταλήγοντας στην τελική καταναλώτρια, αποκλειστικά μέσω του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων της χώρας που υπερβαίνει τα 116 “Pink Woman” stores.

Ισχυροί πυλώνες το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό, η εξαιρετική σχέση προϊοντικής ποιότητας – τιμής και το Retail know-how, αποτελούν τη βάση της υψηλής φήμης του brand “Pink Woman” και των αναπτυξιακών πλάνων του Oμίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Διαβάστε επίσης