Με καθυστέρηση 20 περίπου λεπτών για να εξασφαλιστεί απαρτία συνεδρίασε χθες το μεσημέρι στο δημαρχείο η οικονομική επιτροπή του Δήμου Καβάλας. Η αντιπολίτευση εκπροσωπήθηκε από τον δημοτικό σύμβουλο Μανόλη Κελαϊδάκη.
Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ήταν και λίγα και απλά, έτσι το ενδιαφέρον συγκεντρώθηκε γύρω από έκτακτο θέμα, που αφορούσε την έγκριση της απευθείας ανάθεσης για την αντιμετώπιση έκτακτων καιρικών φαινόμενων που πλήττουν το Δήμο Καβάλας. Πρόκειται για την 3η εγκριτική απόφαση που κι αυτή τη φορά πήρε η επιτροπή κατά πλειοψηφία. Ο κ. Κελαϊδάκης δήλωσε μόνο την παρουσία του.
Ο Δήμος Καβάλας έχει προϋπολογίσει με τρεις συνολικά αποφάσεις δαπάνες για αποκατάσταση ζημιών από την κακοκαιρία, στα εξής ποσά: 162.000 ευρώ, 39.000 ευρώ, και χθες 69.000 ευρώ. Ο οριστικός απολογισμός θα γίνει στο τέλος, καθώς τα χρήματα που αναφέραμε προϋπολογίζονται και φαίνεται ότι δεν θα καλυφθούν πλήρως αλλά σε μεγάλο βαθμό,
Όπως ειπώθηκε χθες από την αρμόδια υπηρεσιακή παράγοντα, η 3η απευθείας ανάθεση είναι και η τελευταία. Αφορά περιπτώσεις βλαβών στην περιοχή του πρώην Δήμου Φιλίππων. Η ίδια τόνισε ότι τώρα που βελτιώθηκε ο καιρός εμφανίζονται προβλήματα από την κακοκαιρία. Οι ζημιές είναι τεράστιες και θέλουμε – είπε – γρήγορα αποκατάσταση αυτών. Ο κ. Καλανταρίδης είπε ότι τα χρήματα που θα ξοδευτούν για την αποκατάσταση των ζημιών θα διεκδικηθούν από το κράτος. Ακολουθούμε όπως – είπε – τη διαδικασία που ακολούθησε ο Δήμος Θάσου στις πυρκαγιές του Σεπτέμβρη. Πάντως όπως προέκυψε αίτημα έκτακτης χρηματοδότησης του Δήμου Καβάλας, προς στο υπουργείο εσωτερικών δεν έχει ακόμη υποβληθεί.
Οι χθεσινές απευθείας αναθέσεις αφορούν 15 διαφορετικές δραστηριότητες. Εξηγήθηκε χθες, ότι το πρωί στην ιστοσελίδα του Δήμου Καβάλας αναρτήθηκε για μία ή δύο ώρες πρόσκληση προς κάθε ενδιαφερόμενο. Για τις 15 δραστηριότητες υπήρξαν 18 προσφορές. Σε μία περίπτωση ζητήθηκε να νοικιαστούν 4 τρακτέρ, προσφέρθηκαν μόνο 3. Ειδικότερα οι απευθείας αναθέσεις που εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία χθες, αφορούν:
-Ενοικίαση φορτηγών για τη μεταφορά 400 τόνων αλατιού, ενδεικτικού προϋπολογισμού 6.000 ευρώ.
-Προμήθεια αντλίας ενδεικτικού προϋπολογισμού 1200 ευρώ.
-Προμήθεια πλυστικού μηχανήματος, ζεστού νερού, προϋπολογισμός 3000 ευρώ.
-Υπηρεσίες ηλεκτρονικού, προϋπολογισμού 4000 ευρώ, ηλεκτρολόγου 12.400 ευρώ.
-Ενοικίαση 4 τρακτέρ με μαχαίρι, ενδεικτικού προϋπολογισμού 3000 ευρώ.
-Προμήθεια γυψοσανίδων, ενδεικτικού προϋπολογισμού 2.500 ευρώ.
-Προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού, αναλώσιμων προϋπολογισμού 2.800. ευρώ.
-Προμήθεια διαφόρων τύπων μπαταριών αυτοκινήτου, προϋπολογισμού 1240 ευρώ.
-Κλιματιστικών μηχανημάτων, ενδεικτικός προϋπολογισμός 13.500 Ευρώ.
-Προμήθεια μηχανισμού βαρέως τύπου με τοποθέτηση συρόμενης πόρτας (για την πόρτα στην αυλή του δημαρχείου), 2.500 ευρώ.
-Υπηρεσίες θερμοϋδραυλικού 7.500 ευρώ. Υδραυλικού 3.000 ευρώ.
-Σύνδεση υλίκών φωτεινών σηματοδοτών 2.500 ευρώ, (πρόκειται για πλακέτα που κάηκε στους φωτεινούς σηματοδότες στην οδό Τενέδου, μπροστά από το δημοτικό στάδιο).
Υπηρεσίες επέμβασης στο γήπεδο «Αν. Καραγιάννη», λόγω παρατεταμένου ψύχους (χλοοτάπητας), ποσό έως 4.000 ευρώ.
Με βάση τις προσφορές θα κατακυρωθούν οι προμηθευτές με κριτήριο την χαμηλότερη τιμή ανά είδος.