Dark Mode Light Mode
Ας αλλάξουμε τη στατιστική!
Μια ακόμη σημαντική δωρεά από την Παρασκευή Παπαδοπούλου
Ύπνος στο (παραλιακό) πεζοδρόμιο!

Μια ακόμη σημαντική δωρεά από την Παρασκευή Παπαδοπούλου

Η πρώην διευθύντρια του Σταθμού Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Καβάλας κ. Παρασκευή Παπαδοπούλου (συνταξιούχος εδώ και λίγα χρόνια) έκανε νέα δωρεά. Σημαντική κι αυτή. Μια συσκευή συγκόλλησης ασκών αίματος, με αποκλειστική χρήση από την αιμοδοσία του Νοσοκομείου. Προ μηνών η κ. Παπαδοπούλου είχε κάνει δωρεά οχήματος για τις εξορμήσεις και εθελοντικές αιμοδοσίες εκτός Νοσοκομείου.

Προηγούμενο άρθρο

Ας αλλάξουμε τη στατιστική!

Επόμενο άρθρο

Ύπνος στο (παραλιακό) πεζοδρόμιο!