Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι τώρα το Καλοκαίρι είναι συνηθισμένο να βλέπεις ανθρώπους να κοιμούνται έξω (πάρκα, πλατείες κτλ) ξεπερνά τα όρια αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία. Δευτέρα πρωί (χθες το πρωί) τρεις άνθρωποι έστρωσαν χαρτόνια και κοιμούνται πάνω σε αυτά στην παραλία!

