Dark Mode Light Mode

Ύπνος στο (παραλιακό) πεζοδρόμιο!

Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι τώρα το Καλοκαίρι είναι συνηθισμένο να βλέπεις ανθρώπους να κοιμούνται έξω (πάρκα, πλατείες κτλ) ξεπερνά τα όρια αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία. Δευτέρα πρωί (χθες το πρωί) τρεις άνθρωποι έστρωσαν χαρτόνια και κοιμούνται πάνω σε αυτά στην παραλία!

Προηγούμενο άρθρο

Μια ακόμη σημαντική δωρεά από την Παρασκευή Παπαδοπούλου

Επόμενο άρθρο

5 μελέτες για κυκλικό κόμβο στο παλιό Νοσοκομείο-Παραδίδονται το Φθινόπωρο