Dark Mode Light Mode

Μυστήριο με τους αντιπροέδρους, τυπική ολοκλήρωση έργου έτοιμου από το 2017!

Δύο φορές συνεδριάζει το απόγευμα το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας. Ουσιαστικά πρόκειται για μία συνεδρίαση που λόγω πολλών θεμάτων στην ημερήσια διάταξη άνετα μπορεί να χαρακτηριστεί ως μεγάλη. Ταυτόχρονα και απαραίτητη.  Πρόκειται να συγκροτηθούν 8 δημοτικές επιτροπές,  κάποιες μικρής και κάποιας μεγάλης σημασίας. Θα οριστούν εκπρόσωποι σε 5 άλλα συμβούλια. Στη συνεδρίαση θα συγκροτηθούν οι δύο σχολικές επιτροπές του Δήμου. Είναι μυστήριο το τι θα γίνει τελικά με αντιπροέδρους διοικήσεων που ψηφίστηκαν ή ορίστηκαν σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Το θέμα δεν είναι στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης.

Πρέπει όμως να ξεκαθαριστεί τι ισχύει και τι όχι με τους αντιπροέδρους στα νομικά πρόσωπα και στις δύο δημοτικές επιχειρήσεις. Κυρίως στη Δημωφέλεια. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του Δήμου έχει απευθυνθεί ήδη για το θέμα στο Υπουργείο Εσωτερικών. Φημολογείται ότι το Υπουργείο Εσωτερικών με διαφορετικές και διαδοχικές εγκυκλίους δεν έχει αποσαφηνίσει την εκκρεμότητα.

Ενόψει εξελίξεων που αναμένονταν την περασμένη Παρασκευή η και σήμερα, η διοίκηση του Δήμου θα ξεκαθαρίσει τη στάσης της στη διάρκεια της συνεδρίασης. Τα θέματα στην ημερήσια διάταξη είναι 44.

Σίγουρα θα υπάρξει διαδικασία πριν από την ημερήσια διάταξη, με ερωτήσεις προς τη διοίκηση. Από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ξεχωρίζουν αυτά των δαπανών για εκδηλώσεις,  η τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας της Δημοτικής Αγοράς,  η έγκριση του σχεδίου κανονισμού προβολής ιδεών υπαίθριας διαφήμισης (θέμα για το οποίο η διοίκηση θα προβάλλει τη γνωστή της άποψη απαγόρευσης των μπάνερ) , η υποβολή πρότασης ένταξης για χρηματοδότηση έργου αποκατάστασης των κτιρίων που χρησιμοποιούνται ως δημαρχεία και η προσωρινή παραλαβή του έργου που είναι ουσιαστικά έτοιμο από το Φθινόπωρο του 2017. Γραφεία που προορίζονται για δημοτικές υπηρεσίες στο κτίριο πρώην ΕΟΚ.

Οι χώροι αυτοί – απαραίτητοι στις δημοτικές υπηρεσίες-  περιμένουν τόσο καιρό ένα δεύτερο συμπληρωματικό έργο το οποίο επιτέλους φαίνεται να τελειώνει.  Άρα τα γραφεία που δημιουργήθηκαν θα χρησιμοποιηθούν από δημοτικές υπηρεσίες που φημολογείται ότι θα είναι υπηρεσίες που θα μεταφερθούν από το Διοικητήριο.

*Με απόφαση του Δημάρχου Θόδωρου Μουριάδη υπάρχει μια μικρή αλλαγή αρμοδιοτήτων μεταξύ των αντιδημάρχων Απόστολου Μουμτζάκη και Λεωνίδα Παππά: Στον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Αθλητισμού, Πολιτισμού και Δημοτικής Αστυνομίας, κ. Μουμτσάκη Απόστολο, προστίθεται μεταξύ των άλλων και η αρμοδιότητα της- Εποπτείας και ευθύνης της Λειτουργίας των Μουσείων του Δήμου και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης σε θέματα πολιτιστικά και στον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Αλληλεγγύης, Εθελοντισμούκαι Επικοινωνίας κ. Παππά Λεωνίδα, αφαιρείται η αρμοδιότητα της – Εποπτείας και ευθύνης της Λειτουργίας των Μουσείων του Δήμου και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης σε θέματα πολιτιστικά.

 

Προηγούμενο άρθρο

Η πρώτη πρωτοβουλία έργου της νέας διοίκησης και οι αλλαγές στον κανονισμό της Δημοτικής Αγοράς

Επόμενο άρθρο

Βραδιά Παναγιωτόπουλου τα εγκαίνια της έκθεσης!