Ο Μ. Κελαϊδάκης για τα διόδια στην παράκαμψη

 Ο Μ. Κελαϊδάκης για τα διόδια στην παράκαμψη

Με πρωτοβουλία του συμπολίτη γιατρού Μιχάλη Σωτηρόπουλου, η οποία είχε αμέσως θερμή ανταπόκριση από άλλους Καβαλιώτες πολίτες, δημιουργήθηκε στο facebook ομάδα που συζητά το πρόβλημα που ανακύπτει από την χωροθέτηση διοδίων στην παράκαμψη Καβάλας. Ο Μιχ. Σωτηρόπουλος  αντιλαμβανόμενος το πρόβλημα που δημιουργούν τα διόδια στην παράκαμψη προσπαθεί ξεσηκώσει τους συμπολίτες, να τους ενημερώσει για το πρόβλημα που δημιουργείται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο κόσμος ανταποκρίνεται συμφωνώντας ακόμα ότι κι αν δεχθούμε να γίνουν διόδια αυτά δεν πρέπει να γίνουν στο ύψος της Άσπρης Άμμου.

Το κείμενο υποδοχής στην ιστοσελίδα που υπογράφει ο Μιχ. Σωτηρόπουλος είναι το απόλουθο:

«Δεν είμαστε αντίθετοι στην έννοια των διοδίων. Πιστεύουμε όμως ότι η λειτουργία νέων σταθμών κοντά στην Καβάλα, στην Άσπρη Άμμο επί της Εγνατίας οδού και πλευρικά διόδια στον κόμβο του Αγίου Ανδρέα, θα επιβαρύνει εξαιρετικά το κυκλοφοριακό φορτίο στο κέντρο της πόλης και στις συνοικίες. Αν δημιουργηθούν νέοι σταθμοί πρέπει να χρεώνουν αναλογικά τα διόδια στα οχήματα και όχι ανά διέλευση καθώς έτσι δεν θα υπάρχουν έσοδα παρά μόνο υποβάθμιση της ζωής μας».

Στο διάλογο που αναπτύσσεται και γίνεται καθημερινά, συμμετείχε κι ο συμπολίτης Μανόλης Κελαϊδάκης, που στο παρελθόν ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Για το πρόβλημα που ανακύπτει έγραψε το ακόλουθο κείμενο:

«Η Εγνατία οδος πρέπει να έχει διόδια για να συντηρείται σωστά και να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους χρήστες . Από την αρχή της συζήτησης του θέματος ήμουν αντίθετος στην λογική των μετωπικών και πλευρικών διοδίων γιατί είναι άδικα , έχουν υψηλό κόστος λειτουργίας , εμποδίζουν την γρήγορη διέλευση με τις στάσεις ανα 15 -20 λεπτά . Η άποψη μου πάντα ήταν η εφαρμογή ενός πλήρους αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος και η υλοποίηση του με ΣΔΙΤ. Δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μια εμμονή άσχετων στο συγκεκριμένο θέμα ανθρώπων στο ΤΑΙΠΕΔ που αδιαφορούν για όλα αυτά και υποστηρίζουν ένα απαρχαιωμένο και καταστροφικό για τις τοπικές κοινωνίες σύστημα είσπραξης . Είναι επιτακτικό να ερωτηθεί από τις τοπικές ηγεσίες το ΤΑΙΠΕΔ βάσει ποιας κυκλοφοριακής μελέτης προτείνουν αυτό το έκτρωμα . Το επιχείρημα ότι το ζήτησαν οι υποψήφιοι παραχωρισιούχοι νομίζω ότι ενόψει του διαγωνισμού θα έπρεπε να είναι αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας . Από ποτέ υποψήφιος παραχωρησιούχος επιβάλει τις απόψεις του σε ένα κρατικό οργανισμό λίγο πριν τον διαγωνισμό . Μήπως πρέπει να μας πούνε και το όνομα του ; Δυστυχώς ζούμε την κατάρρευση της ουτοπίας . ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!

Διαβάστε επίσης