Οριστικά με ανταγωνιστικό διάλογο το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονικής- Καβάλας

 Οριστικά με ανταγωνιστικό διάλογο το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονικής- Καβάλας

Ένα ακόμη κείμενο αναρτήθηκε χθες σε ιστοσελίδα των Αθηνών για το περίφημο έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα.

Αν και το κείμενο της euro2day.gr επαναλαμβάνει ήδη γνωστά σημεία και στοιχεία, επιβεβαιώνεται με την ευκαιρία η πρόθεση του δημοσίου να «τρέξει» σιδηροδρομικά έργα. Μεταξύ των οποίων και αυτό που αφορά την πόλη και την περιοχή μας.

Επιβεβαιώνεται ότι όλα θα γίνουν με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου. Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά και στην σκοπιμότητα που υπάρχει μέσω του συγκεκριμένου έργου να συνδεθεί σιδηροδρομικά και το νέο λιμάνι της Καβάλας «Φίλιππος Β’». Το έργο αυτό είναι διαφορετικό από το έργο που είναι σε φάση μελέτης, της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νέου λιμανιού με τους Τοξότες.

Η ανάρτηση της ιστοσελίδας αναφέρει μεταξύ των άλλων: «Καυτός» θα είναι ο Αύγουστος για την ΕΡΓΟΣΕ η οποία θα ξεκινήσει την προώθηση έργων προϋπολογισμού περίπου 4 δισ. ευρώ από τα οποία τα 3,3 δισ. μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου και τα υπόλοιπα με άμεση δημοπράτηση. Πρόκειται για έργα που θα αλλάξουν την εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου και θα τον κάνουν πιο ελκυστικό τόσο για επιβατικές όσο και για εμπορευματικές μεταφορές, δίνοντας την ευκαιρία στην χώρα μας να μετατραπεί σε κέντρο hub της ευρύτερης περιοχής.

Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει κρίσιμα ορόσημα µε στόχο την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας µέσω Ανταγωνιστικού Διαλόγου εντός του Αυγούστου. Τα έργα του ανταγωνιστικού διαλόγου: Πρόκειται για έργα τεχνικά πολύπλοκα και ο καθορισμός των κατάλληλων προδιαγραφών και των όρων εκτέλεσης των συμβάσεων κατασκευής τους δεν είναι δυνατόν να καθοριστεί µε ακρίβεια εκ των προτέρων, όπως απαιτεί η δημοπράτηση µε μειοδοτικό διαγωνισμό.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΝΕΑ ΚΑΡΒΑΛΗ – ΤΟΞΟΤΕΣ.

Προϋπολογισμός: 1.312.500.000 €. Τεχνικά Στοιχεία: 206 χλµ. – Μονή Σιδηροδρομική Γραμμή (κατά τμήματα διπλή).Ενώνει τη Θεσσαλονίκη µε την Καβάλα και ταυτόχρονα θα συνδέει το υπό ανάπτυξη λιμάνι της Νέας Καρβάλης µε το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο στην περιοχή των Τοξοτών Ξάνθης, διασχίζοντας το ανατολικό τμήμα του Nομού Καβάλας.

Για το Τμήμα Θεσσαλονίκη – Νέα Καρβάλη: Έχει υποβληθεί ΜΠΕ από τον ΟΣΕ και βρίσκεται στο τελικό στάδιο διαβούλευσης, ενώ για το τµήµα Νέα Καρβάλη – Τοξότες οι περιβαλλοντικοί όροι βρίσκονται στο τελικό στάδιο τροποποίησης από την ΕΡΓΟΣΕ.

Στην ίδια ανάρτηση αναφέρονται και άλλα έργα μέσω της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου:

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΠΛΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΙΑΤΟ  – ΠΑΤΡΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΡΙΟ – ΝΕΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΟΡΜΕΝΙΟ. ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ 6ΟΥ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΡΑΦΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Διαβάστε επίσης