Σε συνέχεια απόφασης του διοικητικού συμβουλίου του Νοσοκομείου (Μάρτιος 2026), οριστικοποιήθηκε και αυξήθηκε το ποσό που θα καταβάλλει το κράτος για την αποζημίωση συγγενών ασθενούς του νοσηλευτικού ιδρύματος. Ειδικότερα:
«Το Υπουργείο Υγείας επιχορηγεί με ποσό 375.000 ευρώ το Νοσοκομείο Καβάλας. Η έκτακτη επιχορήγηση αφορά την αποζημίωση συγγενών ασθενούς του νοσηλευτικού ιδρύματος της πόλης. Δικαιώθηκαν δικαστικά προσφεύγοντας στο Διοικητικό Πρωτοδικείο. Η απόφαση της επιχορήγησης αναφέρει ότι τα χρήματα «… θα καταβληθούν ως επιδικασθέντα ποσά με το νόμιμο τόκο στους δικαιούχους, ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ψυχικής οδύνης».

