Dark Mode Light Mode

Οριστικοποιήθηκε η αποζημίωση σε συγγενείς ασθενούς- Ποσό ρεκόρ!

Σε συνέχεια απόφασης του διοικητικού συμβουλίου του Νοσοκομείου (Μάρτιος 2026), οριστικοποιήθηκε και αυξήθηκε το ποσό που θα καταβάλλει το κράτος για την αποζημίωση συγγενών ασθενούς του νοσηλευτικού ιδρύματος. Ειδικότερα: 

«Το Υπουργείο Υγείας επιχορηγεί με ποσό 375.000 ευρώ το Νοσοκομείο Καβάλας. Η έκτακτη επιχορήγηση αφορά την αποζημίωση συγγενών ασθενούς του νοσηλευτικού ιδρύματος της πόλης. Δικαιώθηκαν δικαστικά προσφεύγοντας στο Διοικητικό Πρωτοδικείο. Η απόφαση της επιχορήγησης αναφέρει ότι τα χρήματα «… θα καταβληθούν ως επιδικασθέντα ποσά με το νόμιμο τόκο στους δικαιούχους, ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ψυχικής οδύνης».

Προηγούμενο άρθρο

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τη Δευτέρα στην πόλη μας

Επόμενο άρθρο

Προς σφράγιση το πάρκινγκ βαρέων οχημάτων στο λιμάνι