Dark Mode Light Mode

Παραιτήθηκε από τον ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας ο Αντώνης Σαραλιώτης

Την παραίτησή του από τη διοίκηση του ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας υπέβαλε ο Αντώνης Σαραλιώτης, έπειτα από περισσότερες από δύο δεκαετίες συνεχούς παρουσίας στα διοικητικά του συλλόγου.

Σε σύντομη δήλωσή του, ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά πως «ουδείς αναντικατάστατος», εκφράζοντας παράλληλα την ευχή η ομάδα να συνεχίσει δυναμικά και να εκπληρώσει τους στόχους της στη νέα αγωνιστική περίοδο.

Προηγούμενο άρθρο

Θεοπούλα Τσαπάνη: Η σμίλη του λόγου απέναντι στο χάος της φρίκης

Επόμενο άρθρο

«Αντίο» στον Μπάμπη Τουμανίδη