Προσφυγή γιατρού δημιουργεί σοβαρό θέμα στο νοσοκομείο: Πιθανόν να επιβληθεί ο οργανισμός λειτουργίας του 2012!

 Προσφυγή γιατρού δημιουργεί σοβαρό θέμα στο νοσοκομείο: Πιθανόν να επιβληθεί ο οργανισμός λειτουργίας του 2012!

Η συνέντευξη τύπου που δόθηκε χθες το μεσημέρι στο νοσοκομείο Καβάλας είχε ευχάριστο λόγο προκειμένου να προβληθεί το ηλεκτρονικό νοσοκομείο, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας του προς διευκόλυνση όλων των πολιτών. Αυτά άλλωστε ήταν και τα πρώτα λόγια του διοικητή Τάσου Καρασαββόγλου. Ακολούθησε παρουσίαση των on line ραντεβού, των πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που θα χορηγούνται από την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου Καβάλας, αλλά και της δυνατότητας που θα έχουν οι πολίτες μέσω της ίδιας διαδικασίας να λαμβάνουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με τη λειτουργία του νοσοκομείου και γενικότερα του συστήματος υγείας.

Ωστόσο, το τελευταίο μέρος της συνέντευξης τύπου επισκίασε όλα όσα είχαν προηγηθεί. Γι’ αυτά είχε μιλήσει ο Βασίλης Αγγελίδης, επικεφαλής στο τμήμα πληροφορικής του νοσοκομείου, ο οποίος ανεβάζει ψηλά τον πήχη και μαζί εμ τους συνεργάτες του έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.

Όταν η παρουσίασή τους ολοκληρώθηκε, οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον Τάσο Καρασαββόγλου αναφορικά με όσα ακούστηκαν την περασμένη Παρασκευή, όταν σε δηλώσεις της η πρόεδρος των εργαζομένων Κατερίνα Πετράκη ισχυρίστηκε ότι η διοίκηση φέρνει στο νοσοκομείο την εφαρμογή του οργανισμού λειτουργίας έτους 2012. Ενός μνημονιακού οργανισμού λειτουργίας που εάν εφαρμοστεί θα περιλαμβάνει περιορισμούς και συμπτύξεις κλινικών.

Σε ερώτημα εάν αληθεύουν τα λεγόμενα της κ. Πετράκη, ο διοικητής του άφησε άναυδους τους δημοσιογράφους, αφού η απάντησή του ήταν μια αναλυτική περιγραφή μιας ιστορίας που άρχισε πριν από καιρό. Σύμφωνα με τον κ. Καρασαββόγλου, ο κακός οργανισμός λειτουργίας του 2012 όντως υπάρχει κίνδυνος να εφαρμοστεί στην πράξη. Αυτό ωστόσο, κατά τον διοικητή, γίνεται με πρωτοβουλία νοσοκομειακού γιατρού, ο οποίος προσέφυγε σχετικά με τη μη εφαρμογή του οργανισμού στο γενικό επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης.

Στη συνέχεια η υπόθεση πήρε το δρόμο της φτάνοντας μέχρι και τον εισαγγελέα. Όπως ισχυρίστηκε ο Τάσος Καρασαββόγλου, εάν εφαρμοστεί ο οργανισμός λειτουργίας του 2012 αυτό θα γίνει ώστε να αποφευχθεί η φυλάκιση. Ο διοικητής χαρακτήρισε τον οργανισμό του 2012 ως μνημονιακό, αντι-αναπτυξιακό, που δεν εφαρμόζεται. Έπειτα τόνισε: «Υπάρχει το ενδεχόμενο να εφαρμοστεί αλλά αυτό οφείλεται στο ότι μέλος της ιατρικής κοινότητας, δηλαδή νοσοκομειακός γιατρός, μέσω αναφοράς προκάλεσε έρευνα καθώς ισχυρίστηκε στο γενικό επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης ότι ο οργανισμός αν και θα έπρεπε, δεν εφαρμόζεται».

Σύμφωνα με τον κ. Καρασαββόγλου, το θέμα απασχολεί το ελεγκτικό συνέδριο και τον εισαγγελέα. Δεν είναι επομένως απίθανο να επιβληθεί τελικά η εφαρμογή του οργανισμού. Ο οργανισμός είχε δημοσιευθεί στο ΦΕΚ το 2012 και έπρεπε να είχε εφαρμοστεί στο Νοσοκομείο Καβάλας από το 2013.

ΝΕΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, στα πλαίσια της διαρκούς ηλεκτρονικής αναβάθμισης και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενημερώνει τους πολίτες ότι τέθηκαν στην διάθεση τους νέες ηλεκτρονικές και διαδικτυακές υπηρεσίες. Η νέα υπηρεσία προγραμματισμού ηλεκτρονικού ραντεβού αποτελεί μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας του πολίτη με την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου. Μέσω της εφαρμογής των ηλεκτρονικών ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν εφόσον πιστοποιηθούν ως χρήστες της υπηρεσίας, να έχουν πλήρη εικόνα των διαθέσιμων ημερών και ωρών όλων των ιατρικών ειδικοτήτων και να προγραμματίζουν μόνοι τα ραντεβού τους, τόσο στα πρωινά όσο και στα απογευματινά, Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου.

Σε περίπτωση ακύρωσης ή μετάθεσης ραντεβού από το Νοσοκομείο, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα ειδοποιείται αμέσως σχετικά με δωρεάν μήνυμα που θα λαμβάνει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλώσει. Επιπλέον, 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης που έχει κλείσει ραντεβού, θα λαμβάνει δωρεάν μήνυμα υπενθύμισης του ραντεβού του. Ολοκληρώνοντας η υπηρεσία θα προσφέρει και την δυνατότητα ακύρωσης του ραντεβού δίνοντας την δυνατότητα χρησιμοποίησης του ραντεβού από άλλο πολίτη, γεγονός που ευελπιστούμε να μειώσει τις λίστες αναμονής.

Επίσης μέσω της ίδιας υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αιτούνται την έκδοση πιστοποιητικών, τα οποία στη συνέχεια θα παραλαμβάνουν από το Νοσοκομείο ή θα τους αποστέλλονται με courier. Τα πιστοποιητικά που δύνανται να αιτηθούν είναι: α) Πιστοποιητικό Νοσηλείας, β) Βεβαίωση/ Πιστοποιητικό Επίσκεψης, γ) Βεβαίωση κόστους νοσηλείας και δ) Αντίγραφο Φακέλου νοσηλείας.

Στο διάστημα των τελευταίων ετών το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας κατάφερε με τις τεχνολογίες που χρησιμοποίησε να εφαρμόσει σημαντικές καινοτομίες έχοντας ως αποτέλεσμα την εξασφάλιση ενός εύχρηστου, λειτουργικού και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας. Μία από αυτές, είναι η λειτουργία Ηλεκτρονικού Ιατρικού Φακέλου Ασθενή.

 

******

Διαβάστε επίσης