• 18 Ιουνίου 2024,
cialis Online φαρμακείο Farmakeio Trikala με τις καλύτερες τιμές στην Ελλάδα. keybank login

Πρώτα να συζητήσουμε τους όρους των φετινών μαθητικών μετακινήσεων

 Πρώτα να συζητήσουμε τους όρους των φετινών μαθητικών μετακινήσεων

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2017 – 2018 να αναμένεται σε λίγες μόνο ημέρες, βρισκόμαστε σ’ εκείνη την περίοδο που παραδοσιακά φουντώνει η συζήτηση σχετικά με τις μαθητικές μετακινήσεις, εάν αυτές θα υλοποιηθούν και εάν θα είναι δωρεάν. Ραδιοφωνική απάντηση αναζητήσαμε από τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας Παναγιώτη Τσεντεμεϊδη, ο οποίος επεσήμανε:

«Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου, βάσει της οποίας η περσινή μεταφορά μαθητών που εκτελούνταν με ειδικό μαθητικό δελτίο δημιούργησε ορισμένα μικροπροβλήματα σε επίπεδο πληρωμής, φέτος οι μετακινήσεις θα γίνονται με διατεθέντα ειδικά δελτία από τον διευθυντή έκαστου σχολείου. Εάν δεν αρχίσει έτσι η διαδικασία τότε θα υπάρξουν προβλήματα. Οι μαθητές έχουν το ελεύθερο των δωρεάν μετακινήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, είναι ωστόσο άδικο να διατηρείται απουσιολόγιο μετακινήσεων εντός του σχολείου και το ΚΤΕΛ να πληρώνεται μόνο για τους παρόντες μαθητές, έστω κι αν οι υπόλοιποι απόντες μετακινούνται αλλού δωρεάν εκμεταλλευόμενοι το δελτίο τους.

Η υπουργική απόφαση έχει αποσταλεί στις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε όλους τους διευθυντές, αναφέροντας ότι οι μετακινήσεις αφού γίνονται με συγκοινωνία και έτσι οι μαθητές μπορούν να μετακινούνται πέντε ή έξι φορές ημερησίως, τότε η πληρωμή θα γίνεται με διατεθέντα ειδικά δελτία. Εάν πάντως δεν τηρηθεί η απόφαση, εάν δεν πληρωθούμε βάσει των πραγματικών μαθητικών μετακινήσεων, τότε θα σημειωθούν προβλήματα. Σε περίπτωση που το νέο σχολικό έτος αρχίσει και πάλι μέσω των απουσιολογίων, θα αναγκαστούμε να ζητήσουμε την πληρωμή των εισιτηρίων.

Η αρμοδιότητα επί του συγκεκριμένου ζητήματος ανήκει στην περιφέρεια ΑΜΘ. Πέρσι εκτελέσαμε τις πλέον απρόσκοπτες μαθητικές μετακινήσει πανελληνίως με τα ειδικά δελτία. Έως την έναρξη της σχολικής περιόδου θα πρέπει να προγραμματισθεί σχετική σύσκεψη με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, προκειμένου να διευκρινιστούν όλες οι επιμέρους λεπτομέρειες και μόνο τότε θα ισχύσουν οι δωρεάν μετακινήσεις».

Τον φετινό καλοκαιρινό απολογισμό ζητήσαμε από τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας Παναγιώτη Τσεντεμεϊδη, αναφορικά με την επιβατική κίνηση στο χερσαίο αλλά και στο νησιωτικό τμήμα της περιφερειακής ενότητας Καβάλας. Από τη ραδιοφωνική συχνότητα της ΠΡΩΙΝΗΣ ο πρόεδρος μας εξήγησε ότι ικανοποιητική ήταν η κίνηση προς τις παραλίες, καθώς και στις γραμμές των μακρινών δρομολογίων.

Ειδικότερα, πολύ καλά κινήθηκαν τα δρομολόγια προς την Κεραμωτή και τους Αμμόλοφους, ενώ η κίνηση στη Θάσο ήταν μεν αυξημένη αλλά όχι τόσο όσο αναμένονταν. Συγκριτικά επομένως με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι, δήλωσε ο κ. Τσεντεμεϊδης. Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας είναι ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας με μεγάλο στόλο λεωφορείων.

Η απόφαση της διοικήσεως, να επιμηκύνει το ωράριο των δρομολογίων προς τις τουριστικές περιοχές έως τα μεσάνυχτα, κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, δικαιώθηκε στην πράξη σημείωσε ο πρόεδρος. Οι γραμμές προς Παληό και Κρηνίδες σημείωσαν φοβερή πληρότητα γι’ αυτό και τα δρομολόγια διατηρήθηκαν έως σήμερα. Προκειμένου να αποφευχθούν άτυχες καταστάσεις, όπως να γίνονται τηλεφωνικές κρατήσεις οι οποίες τελικά ακυρώνονταν και τα λεωφορεία να αναχωρούν άδεια, η διοίκηση θέσπισε την ηλεκτρονική κράτηση – αγορά. Μόνο δηλαδή όταν αγοράζεται ηλεκτρονικά το εισιτήριο για μια συγκεκριμένη ημέρα και μόνο αφού πληρωθεί, θα ισχύει η κράτηση της θέσεως.

Η γραμμή προς το αεροδρόμιο που υποτίθεται ότι θα εμφάνιζε αυξημένη ζήτηση φέτος το καλοκαίρι δεν επαλήθευσε τις προβλέψεις. Μάλιστα οι συνθήκες διαμορφώνονται τόσο δύσκολες ώστε υπάρχει η σκέψη ακόμη και για διακοπή του. Μια τελευταία ευκαιρία θα δοθεί στη διάρκεια του χειμώνα, αφού το Υπεραστικό ΚΤΕΛ ποτέ δεν ευελπιστούσε να εξασφαλίσει κέρδος από τη συγκεκριμένη γραμμή. Προβλήματα καταγράφηκαν το καλοκαίρι, διότι οι αεροπορικές πτήσεις έφταναν με μεγάλη καθυστέρηση κι έτσι το λεωφορείο αναγκαζόταν να αναχωρήσει περίπου στις 1:00 τα ξημερώματα μεταφέροντας μόλις δύο επιβάτες.

 

 

Διαβάστε επίσης