Dark Mode Light Mode

Σαράντα λεπτά διαρκεί το ταξίδι του υδροπτέρυγου

Στις 7:00 χθες το πρωί άρχισε τα δρομολόγιά του το υδροπτέρυγο «Κωνσταντίνος Ι», το οποίο έπειτα από πολλές προσπάθειες κατάφερε τις προηγούμενες ημέρες να εξασφαλίσει όλες τις προβλεπόμενες άδειες. Το υδροπτέρυγο και η πλοιοκτήτρια εταιρεία προσπαθούσαν να ενταχθούν στα δρομολόγια εδώ και πολλούς μήνες, είχαν θέσει μάλιστα το συγκεκριμένο στόχο ακόμη και για το καλοκαίρι του 2018.

Τελικά τα κατάφεραν ύστερα από μπόλικη γραφειοκρατία και πολλή αναμονή, αν και όπως έχει τονιστεί ορισμένα λάθη έγιναν και από τον επιχειρηματία. Το πρώτο δρομολόγιο εκτελέστηκε με λιγοστούς επιβάτες, περίπου επτά. Γενικότερα η χθεσινή κίνηση δεν ήταν ιδιαιτέρως αυξημένο, γεγονός αναμενόμενο. Στο εξής, καθημερινά όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα εμπιστεύονται το υδροπτέρυγο, που διανύει την απόσταση Καβάλας – Θάσου σε σαράντα περίπου λεπτά.

Τα καθημερινά δρομολόγια είναι τρία ενώ το Σάββατο είναι δύο. Προέκυψε ότι χθες εξυπηρετήθηκαν περισσότεροι οι κάτοικοι του νησιού που είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν σύντομα στην Καβάλα, να κάνουν τις δουλειές τους και το μεσημέρι να επιστρέψουν στο σπίτι τους.

Στο παρελθόν προηγούμενο ανάλογο εγχείρημα είχε εκδηλωθεί το 2016. Τότε το «Ίλιδα ΙΙ» είχε έρθει στην Καβάλα και παρέμεινε για αρκετούς μήνες του έτους. Δυόμιση χρόνια μετά το «Κωνσταντίνος Ι» δείχνει ότι ήρθε στην Καβάλα για να μείνει. Η πλοικτήτρια εταιρεία δεν αποκλείει περαιτέρω ενίσχυση στης δραστηριότητάς της στην περιοχή.

Να σημειωθεί ότι το υδροπτέρυγο, μεταξύ όλων των υπολοίπων, διαθέτει ελεύθερο ίντερνετ το οποίο οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν στη διάρκεια του δρομολογίου, ενώ το σκάφος μπορεί να μεταφέρει και μικροδέματα. Το πλήρωμά του αριθμεί έξι άτομα, δηλαδή τον καπετάνιο, δύο μηχανικούς και τα υπόλοιπα άτομα εξυπηρετούν τη σάλα.

Το παράδοξο πάντως της υπόθεσης εστιάζεται στο ξεκίνημα του πρώτου δρομολογίου όπου το υδροπτέρυγο ήταν κυριολεκτικά κρυμμένο και δεν φαίνονταν από όσους έμπαιναν στο λιμάνι. στο χώρο μπροστά από το τελωνείο είχαν σταθμεύσει μεγάλα φορτηγά που περίμεναν για τη διαδικασία εκτελωνισμού με αποτέλεσμα να κρύβουν το υδροπτέρυγο. Προκειμένου να φτάσουν οι επιβάτες στο σκάφος έπρεπε να κινηθούν ανάμεσα στα φορτηγά.

 

Προηγούμενο άρθρο

Μια ωραία ιδέα που δυστυχώς αντιμετώπισε προβλήματα

Επόμενο άρθρο

«Πάγωσαν» οι διαδικασίες για το Βιοτεχνικό Πάρκο;