• 26 Απριλίου 2024,

Συμμετοχή του ΔΙΕΚ Καβάλας σε ακόμη μια εκπαιδευτική δράση Erasmus (φωτογραφίες)

 Συμμετοχή του ΔΙΕΚ Καβάλας σε ακόμη μια εκπαιδευτική δράση Erasmus (φωτογραφίες)

Κατά το διήμερο 10 και 11 Νοεμβρίου 2022 το ΙΕΚ Καβάλας φιλοξένησε στην Καβάλα και στις εγκαταστάσεις του, τη 2η Διακρατική συνάντηση ενός από τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus στα οποία συμμετέχει κατά την διετία 2020-2022, έχει τίτλο “Innovative agricultural techniques to boost entrepreneurial skills of future farmers” και ακρωνύμιο “Farmers for future”.

Στη συνάντηση συμμετείχαν η Διευθύντρια, η Συντονίστρια και μια εκπαιδευτικός από το συντονιστικό σχολείο από την Ιταλία και από δύο εκπαιδευτικοί από Φινλανδία, Λιθουανία, Πορτογαλία. Το σχολείο από τη Ρουμανία εκπροσωπήθηκε επίσης από τη Διευθύντρια και δύο εκπαιδευτικούς του.

Ο στόχος αυτής της κινητικότητας ήταν η παρακολούθηση των υλοποιημένων ως τώρα δραστηριοτήτων του προγράμματος, η υποβολή της ενδιάμεσης αναφοράς, η προσαρμογή του έργου στην νέα πλατφόρμα e-twinning, η επαλήθευση των στοιχείων στο Mobility Tool και ο σχεδιασμός και προγραμματισμός των λεπτομερειών των επόμενων δράσεων καθώς το σχέδιο βρίσκεται στο μέσο της «ζωής» του.

Παράλληλα με τις παραπάνω εργασίες η διεθνής ομάδα επισκέφθηκε το οινοποιείο Βιβλία Χώρα, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την τέχνη της παραγωγής ποιοτικού κρασιού και να δοκιμάσουν κρασιά εξαιρετικής αξίας με σημαντικές πιστοποιήσεις και διακρίσεις σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

Επίσης, επισκέφθηκαν το σύγχρονο ελαιοτριβείο Agriston στην περιοχή Γαληψού, όπου ενημερώθηκαν άριστα για τη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου και έζησαν την εμπειρία γευσιγνωσίας ελαιολάδου. Τέλος επισκέφθηκαν το Μουσείο Ελιάς στο Ελαιοχώρι και μαγεύτηκαν από τη φθινοπωρινή ομορφιά της περιοχής της Ν. Περάμου όπου και γευμάτισαν.

Βεβαίως η διεθνής ομάδα δεν παράλειψε να  ξεναγηθεί στα αξιοθέατα της Καβάλας, τις Καμάρες, το Ιμαρέτ, το μνημείο του Απόστολου Παύλου, την συνοικία της Παναγίας και ανέβηκε στο Κάστρο της Καβάλας.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Διαβάστε επίσης