• 19 Απριλίου 2024,

Τα ‘σιρίτια’ που αφήνουν στην άσφαλτο οι εργασίες εγκατάστασης οπιτκών ινών είναι “θάνατος” για τους οδηγούς των δικύκλων

 Τα ‘σιρίτια’ που αφήνουν στην άσφαλτο  οι εργασίες εγκατάστασης οπιτκών ινών είναι “θάνατος”  για τους οδηγούς  των δικύκλων

Από τότε που ανακαλύφθηκαν οι οπτικές ίνες χάλασαν οι δρόμοι.

Και στην πόλη μας θα έχετε διαπιστώσει και εσείς αλλεπάλληλες εργασίες εγκατάστασης δικτύου οπτικών ινών από διάφορες εταιρίες που θέλουν να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους άσχετα αν αφήνουν πίσω τους δρόμους που θυμίζουν ΙΡΑΚ !

Δρόμοι κυρίως στο κέντρο της πόλης σκάβονται και ξανά σκάβονται από τις εταιρίες που έχουν πάρει το έργο προκειμένου να περάσουν οι ίνες και όλο αυτό το σκάψιμο τελειώνει με ένα μπάλωμα σαν σιρίτι που κλείνει αυτή την δουλείά αλλά ανοίγει ένα σωρό άλλες …

Κανονικά θα έπρεπε όπου γίνεται αυτή η παρέμβαση να πέφτει άσφαλτος σε όλο το μήκος και το πλάτος του οδοστρώματος και να αποφεύγεται η λύση του μπαλώματος που είναι … μπάλωμα και μάλιστα πολύ επικίνδυνο για τους οδηγούς των δικύκλων και σε κάποιες περιπτώσεις και για τους πεζούς.

Σε αρκετούς δρόμους της Καβάλας , κεντρικούς κυρίως έχουμε και δύο και τρία σιρίτια που στην κυριολεξία έχουν γαζώσει την άσφλατο και έχουν κάνει τον δρόμο να θυμίζει αγροτικό !

Δεν είναι έτσι τα πράγματα και κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλάξει αυτή η τακτική του μπαλώματος.

‘Οταν τον δρόμος που σκάβεις  προκειμένου να κάνεις την δουλειά σου δεν το επαναφέρεις στο 100% της αρχικής του κατάστασης στο τέλος των εργασιών  θα πρέπει να ακυρώνεται το έργο.

Καλές οι οπτικές ίνες , δε λέω , σε μια εποχή που οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά έχουν καταντήσει να είναι πιο απαραίτητες και από το νερό ( που λέει ο λόγος) αλλά δεν θα χαλάσουμε όλο το οδικό δίκτυο της πόλης για χάρη τους.

Οι δουλειές θα πρέπει να γίνονται σωστά και να τελειώνουν με τον Ευρωπαϊκό τρόπο και όχι τον αλμπάνικο.

Και στην Ευρώπη , σε διάφορες πόλεις έχουν γίνει αυτές οι εργασίες αλλά το αποτέλεσμα μετά το πέρας των εργασιών είναι καλύτερο ακόμα και πριν την παρέμβαση.

Εμείς εδώ στην Ελλάδα σκάβουμε για να περάσουμε τις ίνες και αφήνουμε πίσω μας έναν δρόμο που ουσιαστικά έχει καταστραφεί αφού η μεριά του δρόμου όπου έχουν τοποθετηθεί οι οπτικές ίνες είναι προς αποφυγή και για τα αυτοκίνητα και κυρίως για τους οδηγούς των δικύκλων .

Όλοι πηγαίνουν , όταν αυτό είναι εφικτό, από την μεριά που η ασφαλτος είναι καλή αν υπάρχει αυτή η περίπτωση.

Στην φώτο που δημοσιεύουμε  σήμερα και είναι από το κέντρο της πόλης υπάρχει ένα σιρίτι στην δεξιά πλευρά του δρόμου και δύο στην αριστερή και προς το κέντρο του.

Στην ουσία αυτό το κομμάτι του δρόμου θέλει επίστρια για να το διασχίσεις με ασφάλεια.

Φανταστείτε αυτό τον δρόμο τον χειμώνα με νερό βροχής  ή πάγο.

Η κατάσταση πλέον είναι τραγική και τα γαζώματα στην άσφαλτο δεν έχουν τελειωμό.

Όποιος θέλει , όποτε θέλει σκάβει και φεύγοντας μας αφήνει και την υπογραφή του για να μην τον ξεχνάμε.

Θα πρέπει στο μέλλον και σε παρόμοιες τέτοιου είδους παρεμβάσεις να έχει την υποχρεώση ο εργολάβος του έργου να στρώνει άσφαλτο σε όλο τον δρόμο και όχι μόνο στο συγκεκριμένο κομμάτι που έγινε η παρέμβαση.

 

Έρχεται – λένε – νέο κύμα καύσωνα στην Ευρώπη με το θερμόμετρο να είναι έτοιμο να βαρέσει 41 !

Τα μεταξωτά και να φυσάει στα εργοστάσια και στα σκουπίδια πλάϊ.

Μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να μας επηρεάσει και αυτό το  δεύτερο κύμα καύσωνα το οποίο μέσα σε μικρό σχετικά διάστημα θα ζορίσει τους εταίρους μας που είναι αλήθεια ότι δεν έχουν μάθει σε τέτοιου είδους καταστάσεις.

 

Αυτά τα λίγα και για σήμερα.

Να είστε καλά και να έχετε το νου σας γιατί οι καιροί παρά το γεγονός ότι είναι καλοκαιρινοί παραμένουν ύποπτοι και ύπουλοι.

Καλή συνέχεια και τα μάτια σας 54 !

με το 1 με το 2 με το 3 :

ΑΛΟΡΑ !

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης