Το πλοίο «Αρμενιστής» ήρθε για να μείνει

 Το πλοίο «Αρμενιστής» ήρθε για να μείνει

Νωρίς το πρωί του περασμένου Σαββάτου κατέπλευσε στο λιμάνι της Καβάλας το πλοίο «Αρμενιστής», στο πρώτο του δρομολόγιο προς εξυπηρέτηση μόνο φορτηγών που θέλουν να μεταφέρουν εμπορεύματα στα νησιά του Βόρειου- Βορειοανατολικού Αιγαίου.

Στις 8:00 το απόγευμα της ίδιας ημέρας το πλοίο αναχώρησε για το ταξίδι του με 30 περίπου φορτηγά. Γεμάτο δηλαδή αφού ενδιαφέρον υπήρξε και ήταν έντονο. Γίνεται γνωστό ότι το πλοίο ήρθε για να μείνει στο κεντρικό λιμάνι της Καβάλας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι θα εκτελεί κάθε Σάββατο το προαναφερθέν δρομολόγιο. Κάτι που φαίνεται ότι θα γίνεται και το καλοκαίρι, όταν θα επανέλθει για να εξυπηρετείται στο λιμάνι της Καβάλας το δρομολόγιο που προσωρινά μετακινήθηκε και εξυπηρετείται από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Εκτός απροόπτου δηλαδή κάθε Σάββατο το καλοκαίρι το λιμάνι της Καβάλας για κάποιες ώρες θα φιλοξενεί τρία πλοία ταυτόχρονα. Αυτό που συνδέει το λιμάνι της Καβάλας με τη Λήμνο. Το γνωστό δρομολόγιο που θα έχει επανέλθει από τη Θεσσαλονίκη και το δρομολόγιο του πλοίου «Αρμενιστής».

Υπάρχει πάντα ενδεχόμενο ειδικά τα δρομολόγια του πλοίου «Αρμενιστής» καθώς αφορούν μόνο φορτηγά, να εξυπηρετούνται από το νέο λιμάνι. Είναι κάτι πιθανό που θα κριθεί το προσεχές διάστημα.

Όλα αυτά τα στοιχεία ήταν το θέμα συζήτησης στη ραδιοφωνική συχνότητα της Πρωινής με το ναυτικό πράκτορα Γιάννη Δημητριάδη. Είναι ένας έμπειρος ναυτικός πράκτορας με έδρα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης που δραστηριοποιήθηκε στο παρελθόν (και δραστηριοποιείται ακόμη και σήμερα) και στο λιμάνι της Καβάλας.

Ο κ. Δημητριάδης ισχυρίστηκε ότι επειδή τα προηγούμενα χρόνια τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου εξυπηρετούνταν μόνο από το λιμάνι της Καβάλας δημιουργήθηκε μία σχετική αλυσίδα. Την οποία επωφελείται η Καβάλα.

Πάνω σε αυτήν την αλυσίδα ισχυρίζεται ότι στηρίχθηκε η πλοιοκτήτρια του «Αρμενιστή» με το δρομολόγιο κάθε Σάββατο. Προβλέπει ότι το δρομολόγιο θα έχει πληρότητα και εξηγεί ότι το νέο αυτό δρομολόγιο οφείλεται (αφού δεν αναμένονταν)στον ανταγωνισμό που αναπτύσσεται.

Η εταιρεία θα το κρατήσει, είπε ο Γιάννης Δημητριάδης. Σχετικά με τα δρομολόγια, τα πλοία και τα ωράρια το καλοκαίρι χαρακτήρισε την κατάσταση ρευστή. Ελπίζει ότι το καλοκαίρι του 2021 δεν θα είναι χειρότερο από το καλοκαίρι του 2020 στο οποίο όπως είπε δεν υπήρχε μόνο μείωση της κίνησης φορτηγών και επιβατών αλλά μία γενικότερα καταστροφική όπως την περιέγραψε κατάσταση.

Κατά την άποψη του Γιάννη Δημητριάδη το λιμάνι της Καβάλας σε σχέση με τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου έχει πλεονέκτημα ως προς της Θεσσαλονίκης. Καθώς κάνει ένα πλοίο κάνει το ταξίδι στο μισό χρόνο από ότι από τη Θεσσαλονίκη και φυσικά τα ναύλα είναι λιγότερα.

*Λόγω κακοκαιρίας το επιβατικό οχηματαγωγό πλοίο Superferry II (φωτογραφία) αναχώρησε με καθυστέρηση χθες αργά το βράδυ από το λιμάνι της Καβάλας για το προγραμματισμένο του δρομολόγιο.  

Διαβάστε επίσης