• 30 Απριλίου 2024,

Τουριστικό προϊόν Καβάλας – Μια σκέψη…: Γράφει ο Γιώργος Σταμπουλής

 Τουριστικό προϊόν Καβάλας – Μια σκέψη…: Γράφει ο Γιώργος Σταμπουλής

Αρκετές περιοχές, κυρίως νησιά, κατάφεραν να αναπτύξουν αυτό που λέγεται “τουρισμός γάμου”.

Νέα ζευγάρια, κυρίως απ’ το εξωτερικό, έρχονται να κάνουν τους γάμους τους σε ελληνικά νησιά με το ειδυλλιακό περιβάλλον και τη ρομαντική ατμόσφαιρα. Τα αποτελέσματα για τον τόπο που τους φιλοξενεί είναι θετικότατα και η βελτίωση του τουριστικού προϊόντος θεαματική!!!

Κι εμείς εδώ τι κάνουμε?

Ίσως θα μου πείτε ότι εμείς δεν έχουμε αυτά που προσφέρουν οι φημισμένοι προορισμοί. Δεν έχουμε τις υποδομές, δεν έχουμε τη φήμη, ίσως δεν έχουμε και το τοπίο που δημιουργεί ειδυλλιακή ατμόσφαιρα. Δεν έχουμε απάντηση στο ερώτημα “γιατί να έρθει κάποιο ζευγάρι να παντρευτεί εδώ”…

ΌΜΩΣ έχουμε ένα ισχυρότατο, αποκλειστικό, αλλά δυστυχώς αναξιοποίητο μέχρι τώρα πλεονέκτημα που δεν έχει κανένας άλλος. Κι αυτό είναι το μοναδικό τοπόσημο του βαπτιστηρίου της Αγίας Λυδίας. Ο τόπος που βαπτίστηκε η πρώτη Ευρωπαία χριστιανή και που είναι σημείο υψηλού συμβολισμού για τα εκατομμύρια πιστών ανά την Ευρώπη και όχι μόνο

Πεδίον δόξης λαμπρόν λοιπόν, ή αξιοποίηση του πλεονεκτήματος αυτού για την προώθηση, αντί του “τουρισμού γάμου”, του “ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΒΑΠΤΙΣΗΣ”. Ίσως είναι καιρός, στην εποχή του σκληρού ανταγωνισμού και της ανάγκης για καινοτομία, οι φορείς του τουρισμού να εξετάσουν την ιδέα και να αναλάβουν δράση.

Είπαμε, “πεδίον δόξης λαμπρόν”!

Κι αν δεν έχουμε απάντηση στο ερώτημα “γιατί να κάνει κάποιος ξένος το γάμο του εδώ” μπορούμε να είμαστε πολύ πειστικοί όταν απαντήσουμε στο “γιατί να έρθει κανείς να βαφτίσει το παιδί του”

Γιώργος Σταμπουλής

Διαβάστε επίσης