Εδώ και λίγες ώρες ένας γλάρος έχει εγκλωβιστεί στα δίχτυα εστίας στο “ΑΝΘΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ”.
Πιθανόν να είναι και τραυματισμένος. Προσπάθειες για να ελευθερωθεί δεν είχαν αποτέλεσμα. Το αργότερο αύριο θα βρεθεί στο σημείο και για να τον ελευθερώσει ειδικός αλλά και για να τον περιθάλψει.


