• 7 Μαΐου 2024,

Ανεργία και κρίση – Πλήττουν το Αστικό ΚΤΕΛ και τα εισιτήρια

 Ανεργία και κρίση – Πλήττουν το Αστικό ΚΤΕΛ και τα εισιτήρια

Δύσκολη ήταν και η χειμερινή περίοδο 2012 – 2013 για το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας ενώ ο πρόεδρος Σίμος Γιοβανάκης προβλέπει πως η επόμενη περίοδος δυστυχώς θα αποδειχθεί ακόμη δυσκολότερη. Η ανεργία και τα τεράστια οικονομικά προβλήματα των πολιτών καθρεφτίζονται και στο επίπεδο των μεταφορών τους, με την πώληση των εισιτηρίων να έχει μειωθεί σε ποσοστό 25%. Μετά τις 3:00 το μεσημέρι, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιοβανάκης, τα αστικά λεωφορεία εκτελούν τα δρομολόγιά τους άδεια. Γι’ αυτό άλλωστε κι έχει μειωθεί ο αριθμός των δρομολογίων στη διάρκεια των απογευματινών ωρών.

Την Κυριακή για παράδειγμα, το δρομολόγιο προς Προφήτη Ηλία εκτελείται από ένα μόνο λεωφορείο, όταν στο παρελθόν η γραμμή απαιτούσε τρία οχήματα για την κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού. Συνεχιζόμενη είναι η μείωση της επιβατικής κίνησης των καβαλιωτών. Αναφορικά με την κίνηση που θα πρέπει να αναμένεται στη διάρκεια του καλοκαιριού, ο Σίμος Γιοβανάκης παρατήρησε ότι εάν οι πολίτες προτιμήσουν τις δημοτικές ακτές του Περιγιαλίου και της Καλαμίτσας, τότε υπάρχει ελπίδα. Προς το παρόν όμως κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει όσα θα ισχύσουν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Πρόβλημα ανέκυψε με τις «έξυπνες στάσεις» του Αστικού ΚΤΕΛ, το οποίο άλλαξε εταιρεία παροχής υπηρεσιών. Εξαιτίας του γεγονότος ότι ο νέος υπάλληλος απουσιάζει και δεν υπάρχει αντικαταστάτης ώστε να ρυθμιστεί το νέο πρόγραμμα τηλεματικής, οι «έξυπνες στάσεις» αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Σύντομα πάντως το ζήτημα θα αποκατασταθεί.

Το μηχάνημα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων επί της οδού Ομονοίας και πλησίον του παλιού δικαστηρίου δεν λειτουργεί ενώ το Αστικό ΚΤΕΛ βρίσκεται και εν τω μέσω δικαστικής διαμάχης με την προμηθεύτρια εταιρεία, η οποία όφειλε στο πλαίσιο της εγγυήσεως να επισκευάζει τα μηχανήματα για διάστημα τεσσάρων ετών μετά την τοποθέτησή τους. Έστω κι αν οι ζημιές των μηχανημάτων είναι μικρής εκτάσεως κι οφείλονται στην υγρασία, η οποία επιβαρύνει τους μετασχηματιστές. Παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις ωστόσο η προμηθεύτρια εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε στις υποχρεώσεις της. Εάν το Αστικό ΚΤΥΕΛ παρέμβει σήμερα τότε η προμηθεύτρια δε θα αναγνωρίσει τις υποχρεώσεις της.

 

=

 

Διαβάστε επίσης