• 27 Απριλίου 2024,

Ασιατικές αγορές στοχεύει το Κτήμα Βιβλία Χώρα Σε εξαγωγές το 25% των πωλήσεων – Αυξημένος 6% ο κύκλος εργασιών

 Ασιατικές αγορές στοχεύει το Κτήμα Βιβλία Χώρα Σε εξαγωγές το 25% των πωλήσεων – Αυξημένος 6% ο κύκλος εργασιών

Επένδυση 3 εκατ. ευρώ ολοκληρώνει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους το Κτήμα Βιβλία Χώρα, η οινοποιία που κατάφερε να παρουσιάζει ανοδική πορεία κόντρα στην ελληνική κρίση και στρέφει πλέον το βλέμμα της σε νέες αγορές του εξωτερικού.

Το Κτήμα Βιβλία Χώρα, που διατηρεί ιδιόκτητους βιολογικούς αμπελώνες 540 στρεμμάτων στις πλαγιές του Παγγαίου, στο Κοκκινοχώρι Καβάλας, παράγει ετησίως περί τις 630.000 με 650.000 φιάλες κρασιού.

Οι εξαγωγές του Κτήματος αντιστοιχούν περίπου στο 25% των συνολικών πωλήσεων και κατευθύνονται σε ΗΠΑ, Κύπρο, Γερμανία, Καναδά, ενώ ο επόμενος μεγάλος στόχος είναι οι αγορές της Ασίας και δη της Κίνας και της Νότιας Κορέας, που, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, παρά τις δυσκολίες -ειδικά της πρώτης- παρουσιάζουν μεγάλες ευκαιρίες διείσδυσης.

Η εταιρεία έκλεισε το 2017 με κύκλο εργασιών 7,5 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 6% σε σχέση με το 2016, και ανοδική κερδοφορία, ενώ για την τρέχουσα χρήση φαίνεται ότι θα διατηρήσει τα μεγέθη της σταθερά. Το Κτήμα Βιβλία Χώρα μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα ολοκληρώνει επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού στο οινοποιείο της Καβάλας, ενώ, σε συνεργασία με την οινολόγο Ιωάννα Βαμβακούρη, σχεδιάζει να δημιουργήσει οινοποιείο στη Θηρασιά, στο μικρό νησάκι απέναντι από τη Σαντορίνη. Η εταιρεία που συστάθηκε φέρει την επωνυμία Κτήμα Μικρά Θήρα και στόχο έχει να αναδείξει τις δυνατότητες του αμπελώνα της Σαντορίνης και της Θηρασιάς, αξιοποιώντας περίπου 40 στρέμματα για την παραγωγή οίνου ΠΟΠ.

Το Κτήμα Βιβλία Χώρα, που αποτελεί δημιούργημα δύο ανθρώπων με μεγάλη παράδοση στην οινοποιία, των Βασίλη Τσακτσαρλή και Ευάγγελου Γεροβασιλείου, έχει στηρίξει την ανάπτυξή του σε δύο βασικούς άξονες: αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας, αποκλειστικά με βιολογικά σταφύλια, και έμφαση στις προωθητικές ενέργειες εντός και εκτός Ελλάδας.

«Είναι επιλογή μας να προωθούμε το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής στην εσωτερική αγορά με ένα ποσοστό τουλάχιστον 70%. Το θεωρούμε κατά κάποιο τρόπο και ηθική υποχρέωσή μας να στηρίξουμε τους πελάτες μας, οι οποίοι με τη σειρά τους μας στήριξαν στην περίοδο της κρίσης» λέει στη «Ν» ο κ. Τσακτσαρλής και προσθέτει: «Και τελικά εκτιμώ ότι δικαιώθηκε η επιλογή μας, διότι από το 2014-2015 ο κλάδος του οίνου παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία, ξεπερνώντας τις δυσκολίες της πρώτης περιόδου της κρίσης, όπου είχε σημειωθεί πτώση λόγω της μειωμένης κατανάλωσης. Οι εξαγωγές και η άνοδος του τουρισμού στη χώρα ήταν οι βασικοί παράγοντες της ανάκαμψης. Το ελληνικό κρασί έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου, έχει χτίσει καλό brand name στο εξωτερικό, αλλά έχει ακόμα δρόμο να διανύσει στο επίπεδο της προώθησης και του μάρκετινγκ για να φθάσει να πάρει αυτό που του αξίζει και να θεωρείται από τις διεθνείς αγορές στις top επιλογές».

Πηγή : www.naftemporiki.gr

Διαβάστε επίσης