Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες των πολιτών απ’ όλο σχεδόν τον Ν. Καβάλας για τις συχνές και πολύωρες διακοπές ρεύματος. Πρόσφατα περιστατικά ειδικά στη Θάσο, όπου το ρεύμα λόγω βλάβης διακόπηκε το μεσημέρι της Πέμπτης κι επανήλθε ξημερώματα Παρασκευής.
Η συγκεκριμένη διακοπή αφορούσε τη νότια Θάσο και όχι μόνο. Υπήρχε συνεχής ενημέρωση για την εργασία αποκατάστασης της βλάβης αλλά αυτό τελικά άργησε αρκετά να γίνει. Την Πέμπτη διακοπή σύντομη υπήρξε στη συνοικία της Παναγίας.
Σε κατοικίες στο Παληό και στον οικισμό Σαράντα της Νέας Ηρακλείτσας. Χωρίς ρεύμα ήταν από το απόγευμα της Πέμπτης ως χθες το πρωί περιοχές στον Αμυγδαλεώνα. «Το ρεύμα κόβεται κάθε μέρα, μια με δύο ώρες» είπε για τον Αμυγδαλεώνα ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας.
Ακόμη κι αν δεχθούμε τα αντικειμενικά και γενικά προβλήματα της εποχής (καύσωνας και αυξημένη ζήτηση φορτίων), δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με την έλλειψη προσωπικού ώστε να διορθώνονται γρήγορα οι βλάβες. Ειδικά οι πιο απλές.
Όλοι όσοι ασχολήθηκαν ψάχνοντας τις λεπτομέρειες του προβλήματος κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ στο Ν. Καβάλας είναι πολύ λίγα. Κι οι βλάβες πολλές . Εκεί λοιπόν οφείλεται η αργή αποκατάσταση κάθε βλάβης και διακοπής. Ο ΔΕΔΔΗΕ κεντρικά πρέπει να καταλάβει ότι οφείλει ειδικά για το Καλοκαίρι να αυξήσει και το προσωπικό του και τα συνεργεία του.