• 18 Μαΐου 2024,

Διάκριση δύο σχολείων του Νομού Καβάλας σε διαγωνισμό ρομποτικής

 Διάκριση δύο σχολείων του Νομού Καβάλας σε διαγωνισμό ρομποτικής

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αξιολόγηση των προτάσεων της 1ης φάσης του Διαγωνισμού Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών. Στο διαγωνισμό δήλωσαν συμμετοχή 246 ομάδες μαθητών από σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καταθέτοντας πολύ δημιουργικές και πρωτότυπες προτάσεις για τη χρήση και την αξιοποίηση ανοιχτών τεχνολογιών (όπως arduino, raspberry Pi, thymio, Edison, Mbot. ESP32 κ.ά.), τρισδιάστατων τεχνολογιών σάρωσης-σχεδιασμού-εκτύπωσης και ανοιχτού λογισμικού. Από το πλήθος και την ποιότητα των προτάσεων εκτιμάται ότι θα δημιουργηθεί πολύ αξιόλογο ανοιχτό περιεχόμενο που θα μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αξιολογήθηκαν συνολικά 246 προτάσεις από 68 αξιολογητές. Κάθε πρόταση αξιολογήθηκε από 2 αξιολογητές και για 60 προτάσεις που υπήρξε απόκλιση της βαθμολογίας των δύο αξιολογητών μεγαλύτερη του 25%, υπήρξε και τρίτη αξιολόγηση. Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αξιολόγηση των προτάσεων της 1ης φάσης του Διαγωνισμού Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών. Λόγω του μεγάλου αριθμού των αξιόλογων προτάσεων και της μικρής διαφοράς της βαθμολογίας μεταξύ των προτάσεων, η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε να συνεχίσουν στη 2η φάση του διαγωνισμού όλες οι πλήρεις προτάσεις που ικανοποιούν τα κριτήρια συμμετοχής στον Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών. Για τις 100 ομάδες με την υψηλότερη βαθμολογία, γίνεται προσπάθεια εύρεσης χορηγιών για να καλυφθεί το κόστος εξοπλισμού για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.

Στην 2η φάση συμμετέχουν δύο σχολεία από την ΑΜ-Θ η ομάδα ρομποτικής του 1ου ΕΠΑΛ Χρυσούπολης με το εργαλείο μέτρησης & καταγραφής θερμοκρασίας, υγρασίας, ατμοσφαιρικής πίεσης, φωτεινότητας, αιωρούμενων σωματιδίων ΡΜ10 & ΡΜ2,5 και οι Roboholics από το 1ο Γελ Καβάλας με τον ρομποτοδηγό για άτομα με προβλήματα όρασης

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών απευθύνεται σε ομάδες μαθητών σχολείων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο διαγωνισμός έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους και δεν επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειές τους τη χρήση συγκεκριμένων “κλειστών” προϊόντων.

(Πηγή Χρόνος)

Διαβάστε επίσης