Δύο Χρυσά Αστέρια για τους αδελφούς Τσατσούλη

 Δύο Χρυσά Αστέρια για τους αδελφούς Τσατσούλη

 

 

Δύο χρυσά αστέρια έλαβε προϊόν της εταιρείας Royal Mediterranean των αδελφών Τσατσούλη εξασφαλίζοντας για μία ακόμη φορά διεθνή διάκριση και την αναγνωρισμένη πιστοποίηση Superior Taste Award. Η συσκευασία με τις κόκκινες ψητές πιπεριές της εταιρείας πωλείται παγκοσμίως σε περισσότερες από 35 χώρες και μάλιστα βραβεύεται για δεύτερη φορά με τη συγκεκριμένη διάκριση από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης & Ποιότητας.

Διευκρινίζεται ότι το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης & Ποιότητας με έδρα στις Βρυξέλλες, είναι ο παγκόσμια πρωτοπόρος οργανισμός, αφιερωμένος στην πιστοποίηση της γεύσης Τροφίμων και Ποτών. Από το 2005, το Taste Institute έχει αξιολογήσει περισσότερα από 15.000 τρόφιμα και ποτά προερχόμενα από 130 χώρες παγκοσμίως.

Με κριτές που επιλέγονται από τις 16 πιο περίοπτες Ευρωπαϊκές Ενώσεις Αρχιμαγείρων και Sommeliers, πραγματοποιεί γευσιγνωσίες μία φορά το χρόνο, αξιολογώντας προϊόντα σε τυφλές δοκιμές, δίνοντας πιστοποίηση για την καλή τους γεύση, προσφέροντας feedback για τις αρετές, αλλά και κάνοντας προτάσεις για τη βελτίωσή τους.

Έτσι, το Πιστοποιητικό Γεύσης του iTQi γίνεται ένας ισχυρός σύμμαχος του παραγωγού, ένα εργαλείο για τις Β2Β εμπορικές διαπραγματεύσεις του, ιδιαίτερα χρήσιμο στην προσπάθειά του για εξαγωγές αλλά και στις συζητήσεις με τους τοπικούς διανομείς. Η πιστοποίηση συνοδεύεται με το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης, που ουσιαστικά είναι το εργαλείο για το μάρκετινγκ του παραγωγού, διαφοροποιώντας τον στο ράφι, δίνοντάς του μία αφορμή για διαφήμιση του brand του, ισχυροποιώντας την παρουσία του στα Social Media και τον Τύπο.

H γεύση είναι σε κάποιο βαθμό μια υποκειμενική έννοια. Στην ανταγωνιστική βιομηχανία τροφίμων και ποτών, το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης (Superior Taste Award) μπορεί να συμβάλει στην αντικειμενοποίηση των συζητήσεων σχετικά με τη γεύση και την επίδειξη της ανώτερης γεύσης των προϊόντων σε retailers, διανομείς και εισαγωγείς. Η πιστοποίηση του Superior Taste Award αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο από τους μεγάλους retailers σε όλο τον κόσμο και συχνά κάνει τη διαφορά. Ένα μεγάλο εργαλείο για την ανάπτυξη στην τοπική αγορά και για την αύξηση στις εξαγωγές των προϊόντων.

Διαβάστε επίσης