Ελπίδες εκπτώσεων για τους επαγγελματίες της χερσαίας ζώνης- Παρέμβαση στο ΤΑΙΠΕΔ του Μ. Λαζαρίδη

 Ελπίδες εκπτώσεων για τους επαγγελματίες της χερσαίας ζώνης- Παρέμβαση στο ΤΑΙΠΕΔ του Μ. Λαζαρίδη

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Νομού Καβάλας κ. Μακάριος Λαζαρίδης μίλησε το πρωί της Δευτέρας στο ραδιόφωνο της Πρωινής και σχολίασε θέματα της τοπικής επικαιρότητας. Οι ειδήσεις που προέκυψαν από τις δηλώσεις του είναι τρεις.

1) Δηλώνει αισιόδοξος όσο ποτέ για την εξεύρεση και οριστικοποίηση τελικής λύσης μεταξύ του Δήμου Καβάλας και του ελληνικού δημοσίου για το κτίριο του παλιού νοσοκομείου. Την Πέμπτη ο Μακάριος Λαζαρίδης παραβρέθηκε στη συνάντηση με τον κ. Βεζυρόπουλο και τον δήμαρχο Θόδωρο Μουριάδη. Όπως είπε ο βουλευτής, στη συνάντηση αυτή ο κ. Βεζυρόπουλος έδωσε την κατεύθυνση για την επίτευξη οριστικής συμφωνίας. Θέμα που θα διαχειριστούν οι νομικοί του υπουργείου και ο νομικός του Δήμου Καβάλας κ. Απόστολος Αγελαράκης.

2) Ο Μακάριος Λαζαρίδης έκανε παρέμβαση στο ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να εξεταστεί θετικά το αίτημα των επαγγελματιών της χερσαίας ζώνης του κεντρικού λιμανιού για περαιτέρω μειώσεις και εκπτώσεις επί των τελών κοινόχρηστων χώρων. Σύμφωνα με τον Μακάριο Λαζαρίδη ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ αντιμετωπίζει θετικά το θέμα. Ο κ. Λαζαρίδης εξέφρασε την αισιοδοξία και χαρακτηριστικά δήλωσε ότι «…στο τέλος κάτι θα πετύχουμε».

3)Η τρίτη και τελευταία είδηση αφορά πάλι το ΤΑΙΠΕΔ και την Αλάνα που ιδιωτικοποιείται. Υπογράφηκε -είπε ο Μακάριος Λαζαρίδης- από τον Περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο η πράξη εφαρμογής στην περιοχή. Το ΤΑΙΠΕΔ μεταθέτει τη διαδικασία πώλησης της Αλάνας για τον Σεπτέμβρη καθώς εκτιμά ότι το διάστημα που διανύουμε δεν είναι κατάλληλο.

Σχετικά με την κριτική προς την μελλοντική σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Καβάλας, κριτική που έγινε από τον Κώστα Κατσιμίγα και κείμενο που υπογράφει ο Μάκης Παπαδόπουλος, ο Μακάριος Λαζαρίδης είπε μεταξύ άλλων: «Διάβασα με έκπληξη την ανακοίνωση του περιφερειακού συμβούλου  και του κ. Μάκη Παπαδόπουλου. Θέλουν καθυστέρηση του έργου; Επιχειρούν να το υποβαθμίσουν. Ειδικά ο κ. Κατσιμίγας φαίνεται να ζει σε μία άλλη εποχή. Ο Μάκης Παπαδόπουλος μου κάνει εντύπωση που ταυτίζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ. Με τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Καβάλας αναπτύσσεται και αναβαθμίζεται το νέο λιμάνι ενώ αυτή η σύνδεση βοηθάει και τον τουρισμό στην περιοχή και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Η Καβάλα συνδέεται με τη Θεσσαλονίκη και γενικότερα η διαδρομή από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αλεξανδρούπολη μειώνεται χρονικά κατά τρεις ώρες. Οι αντιπροτάσεις που διαβάζω ουσιαστικά αφορούν μία νέα χάραξη της συγκεκριμένης γραμμής».

Σχετικά με την επικοινωνία του με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ ο κ. Λαζαρίδης πρότεινε: «Να υπάρχει μια μείωση 40% στα τέλη έως και το Σεπτέμβριο. Να δοθεί επιπλέον χώρος όπου υπάρχει δυνατότητα αλλά σε αυτούς που δεν επιτρέπεται, δεδομένου πως δεν υπάρχει παντού πεζόδρομος ή δρόμος χαμηλής όχλησης αλλά αντίθετα υπάρχει σε πολλά σημεία δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, να γίνει μια μείωση στο 50% των τελών που θα καταβάλουν.    Στις ετήσιες παραχωρήσεις μία μείωση 20% στους 12 μήνες».

Ερωτηθείς σχετικά με το πρόγραμμα του Υπουργείου Εσωτερικών «Αντώνης Τρίτσης» ο κ. Λαζαρίδης είπε: «Tο εμβληματικό πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου εσωτερικών είναι ένας «οδικός χάρτης» Ανάπτυξης, αλλά και ταυτόχρονα ένας «οδικός χάρτης» Κοινωνικής Φροντίδας. Είναι, όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός κατά την παρουσίαση του προγράμματος, «η πυξίδα που ορίζει τους δρόμους, ώστε η Αυτοδιοίκηση να γίνει μοχλός επανεκκίνησης της οικονομίας μας. Αλλά, ταυτόχρονα, είναι και πυλώνας του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Ελλάδα του 21ου αιώνα».   Είναι ένα σχέδιο, με τις αρετές του πολιτικού από τον οποίον πήρε και το όνομά του: Είναι δηλαδή οραματικό, τολμηρό, μελετημένο και κοστολογημένο που απλώνεται παντού σε ολόκληρη τη χώρα. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια δέσμη σχεδόν 5.000 καινοτόμων και ευέλικτων παρεμβάσεων που δίνουν προοπτική σε όλη τη χώρα. Τα προβλεπόμενα έργα θα φτάσουν τα 2,5 δις. ευρώ και θα προσφέρουν 40.000 θέσεις απασχόλησης. Η χρηματοδότηση σε Δήμους και Περιφέρειες θα γίνει από το Ταμείο Παρακαταθηκών με κάλυψη από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα συνδράμει με 1,5 δισ. ευρώ. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται, επίσης, 461 έργα -κυρίως αντιπλημμυρικά ύδρευσης και αποχέτευσης- που ήταν μεν ώριμα, αλλά έμεναν επί χρόνια χωρίς χρηματοδότηση από αδιαφορία και ολιγωρία της προηγούμενης Κυβέρνησης (πρόγραμμα Φιλόδημος). Έπειτα από τη συμβασιοποίησή τους τα συγκεκριμένα έργα  θα κοστίσουν 650 εκατ. ευρώ».

Διαβάστε επίσης