• 25 Απριλίου 2024,

Εντατικές εργασίες για μετωπικά και πλευρικά διόδια εντός και εκτός κόμβου νέου λιμανιού (φωτογραφίες)

 Εντατικές εργασίες για μετωπικά και πλευρικά διόδια εντός και εκτός κόμβου νέου λιμανιού (φωτογραφίες)

Συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό οι εργασίες της εταιρίας «Άκτωρ» στην περιοχή μεταξύ νέου λιμανιού και ΒΦΛ, επί της Εγνατίας οδού.

Είναι εργασίες εκτεταμένες, για τις οποίες δεν φαίνεται να υπάρχει επίσημη και αναλυτική ενημέρωση των τοπικών φορέων. Κατόπιν τούτου άπαντες μόνο υποθέτουν ότι η εταιρία κατασκευάζει για την Εγνατία Οδό ΑΕ 1)Μετωπικά διόδια και 2)Πλευρικά διόδια.

Τα έργα αυτά στο σύνολο τους ξεχωρίζουν γιατί διαρκούν πολύ καιρό. Είναι γενικά εκτεταμένα και για πολλούς λόγους και ακριβά. Δηλαδή δεν είναι οι συνηθισμένες εργασίες που έγιναν ή γίνονται κι αλλού στον ίδιο δρόμο. Ο οποίος ας μη ξεχνάμε ότι βρίσκεται στην τελευταία φάση να ιδιωτικοποιηθεί.

Τα μετωπικά διόδια κατασκευάζονται ακριβώς δίπλα στην παλιά εθνική οδό Καβάλας- Ξάνθης. Θα λέγαμε ότι την «παρενοχλούν». Αυτός είναι ο λόγος που σύμφωνα με πληροφορίες η ΠΕ Καβάλας ενδιαφέρθηκε να μάθει τι συμβαίνει. Τι ακριβώς κατασκευάζεται.

Η αρμόδια υπηρεσία της ΠΕ Καβάλας για καιρό δεν είχε καμία επίσημη ενημέρωση ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Αντωνιάδης φέρεται να εξέτασε και να εξετάζει και το ενδεχόμενο προσφυγής στη δικαιοσύνη! Αυτό οφείλεται στην ανησυχία της ΠΕ Καβάλας για το δίκτυο ομβρίων στην περιοχή. Αν και είναι φανερό ότι δίπλα στο έργο των μετωπικών διοδίων κατασκευάζεται νέο δίκτυο.

Για μήκος ενός τουλάχιστον χιλιομέτρου εργάζεται η εταιρία «Άκτωρ» δίπλα στην παλιά εθνική Καβάλας- Ξάνθης. Οι εργασίες είναι σε αρχική φάση (τα διόδια δεν κατασκευάζονται ακόμη ή δεν έχουν μεταφερθεί προς το παρόνκουβούκλια και κτίρια), γίνεται δε προετοιμασία και διαμόρφωση του εδάφους. Παρά το ότι στο σημείο βρίσκονται αρκετοί εργαζόμενοι, οι εργασίες δεν δείχνουν να τελειώνουν γρήγορα. Για καιρό άλλωστε ήταν σταματημένες. Το έργο συνολικά είναι μεγάλο.

Το άλλο έργο στην περιοχή γίνεται εντός του κόμβου του νέου λιμανιού. Αφορά εκτάσεις μεταξύ των δρόμων. Αυτές φαίνεται να μπαζώνονται προκειμένου να φθάσουν στο ύψος του δρόμου και να φιλοξενήσουν τα πλευρικά διόδια. Το μπάζωμα που δεν είναι μικρή και απλή διαδικασία γίνεται για να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να μπορεί να φιλοξενεί πλευρικά διόδια. Πάντως στα πλευρικά διόδια, στον ίδιο κόμβο, προς Καβάλα δεν υπάρχει καμία κίνηση. Εκεί έμειναν τα μπετά στη μέση από την προηγούμενη και προ μηνών παρέμβαση.

Διαβάστε επίσης