“ Η διαχείριση των συναισθημάτων των παιδιών στο ποδόσφαιρο: Ο ρόλος του γονέα και του προπονητή”

 “ Η διαχείριση των συναισθημάτων των παιδιών στο ποδόσφαιρο: Ο ρόλος του γονέα και του προπονητή”

Ξεκινώντας από την εποχή της αρχαίας Αθήνας, είναι γνωστό ότι ο αθλητισμός ως θεσμός κατείχε ιδιαίτερη αξία με παιδαγωγικό και κοινωνικό χαρακτήρα. Συγκέντρωνε χαρακτηριστικά όπως πειθαρχία, αντίληψη, σωματική ικανότητα και ψυχική ευεξία. Η γυμναστική ήταν υποχρεωτικό μάθημα στην αρχαία Αθήνα για την μυϊκή ενδυνάμωση των νέων αλλά ταυτόχρονα συμβάδιζε με την πνευματική ανέλιξη τους. Επίσης ο έλεγχος των συναισθημάτων σχετίζεται με την επιτυχία στον αθλητισμό. Οι αγώνες απαιτούν συγκεκριμένη συναισθηματική κατάσταση.    Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι η ικανότητα:

  • να αναγνωρίζει το άτομο τα συναισθήματά του
  • να μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του
  • να αναγνωρίζει την επιρροή των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του
  • να αναγνωρίζει και να κατανοεί τα συναισθήματα των άλλων

Το ποδόσφαιρο παράγει σπουδαία συναισθήματα, αλλά την ίδια στιγμή δημιουργεί μια περίπλοκη εξίσωση μεταξύ ικανοτήτων αλλά και άλλων  καταστάσεων.(πχ τυχη)

Απαντήσεις στο πως θα τα διαχειριστούμε  περιμένουμε να πάρουμε από την Διάλεξη της Τετάρτης 20 Φεβρουαρίου 2019, και ώρα 19.00

Στο Αμφιθέατρο «Φρίξος Παπαχρηστίδης», Ελευθερούπολη

 

Στο πλαίσιο των διοργανώσεων της «Ευρωπαϊκής Πόλης Αθλητισμού 2019»

με θέμα “ Η διαχείριση των συναισθημάτων των παιδιών στο ποδόσφαιρο: Ο ρόλος του γονέα και του προπονητή”

Διαβάστε επίσης