Η ομάδα της τοπικής εταιρίας Manbiz έτοιμη να βοηθήσει τους επαγγελματίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

 Η ομάδα της τοπικής εταιρίας Manbiz έτοιμη να βοηθήσει τους επαγγελματίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Βρισκόμαστε στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μία διαδικασία που ενθαρρύνεται από τα μέτρα πρόληψης του κορωνοϊου, ειδικότερα και το γνωστό click away. Η τοπική εταιρεία Manbiz μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες προς αυτή την κατεύθυνση με λύσεις και επιλογές που  μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα.

H εκπρόσωπος της εταιρείας Κατερίνα Νάσου υπενθυμίζει ότι το προσεχές διάστημα θα υπάρξει και πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που θα στηρίζει σε ποσοστό 100% τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η συνέντευξη

Ερ: Πως μπορεί να βοηθήσει η Manbiz ένα μικρομεσαίο επαγγελματία που δεν έχει καμία σχέση με το διαδίκτυο, καμία σχέση με τη τεχνολογία και καμία παρουσία στο διαδίκτυο η επιχείρηση του;

Απ:  Η αλήθεια είναι ότι διανύουμε μια απαιτητική περίοδο φέτος και όπως είδαμε είναι επιτακτική ανάγκη, οι επιχειρήσεις όλες, κυρίως οι επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην ουσία είναι σαν να ανοίγεις ένα υποκατάστημα το οποίο δουλεύει για σένα 24 ώρες, 7 μέρες την εβδομάδα.

Αναμένεται ένα πρόγραμμα επιδότησης από το ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 100% της  δαπάνης και μέχρι 5000 ευρώ. Η αλήθεια είναι ότι και εμείς περιμένουμε τις λεπτομέρειες του.

Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για όλες τις μεσαίες επιχειρήσεις που είτε δυσκολευόταν οικονομικά να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα, είτε είχαν κάποιες δεύτερες σκέψεις πιθανότατα. Βέβαια το θετικό είναι ότι υπάρχει ήδη πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις της πόλης μας και όχι μόνο. Σε αυτή τη φάση εμείς αυτό που κάνουμε είναι να κρατήσουμε μια λίστα με τα στοιχεία αυτά που θέλουμε να ενημερωθούμε, ούτως ώστε σε δεύτερο βήμα θα ενημερώνουμε για τις εξελίξεις για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε περεταίρω.

Πάντως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία γιατί ουσιαστικά σου επιδοτεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, παίρνεις δωρεάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.  Είναι ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ και το ξαναλέω ότι και εμείς περιμένουμε λεπτομέρειες, μέχρι τέλος του έτους όπως μας είπανε.

Ερ: Σας λέω ότι εγώ βιάζομαι γιατί τώρα είναι το Click Away και θέλω να έρθω στην εταιρία Manbiz να με βοηθήσετε. Μπορείτε γρήγορα να με βοηθήσετε και πως;

Απ: Βεβαίως και γρήγορα. Ουσιαστικά αυτό που χρειάζεται τώρα είναι η επιχείρηση να έχει μια online παρουσία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα όπως καταλαβαίνετε είναι κάτι πιο απαιτητικό, δεν είναι κάτι το οποίο γίνεται μέσα σε μια μέρα ή σε μια εβδομάδα. Απαιτεί κάποιες συγκεκριμένες διεργασίες. Σε πρώτη φάση αυτό που μπορεί να γίνει είναι μια μικρή ιστοσελίδα η να βοηθήσουμε την επιχείρηση να έχει μια πρώτη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Ερ: Αυτό δεν ακριβό. Είναι δε άμεσο.

Απ: Ακριβώς. Ιδίως αν έχετε μια παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα είναι κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα οικονομικό και για να αποκτήσει ο επιχειρηματίας ένα δίαυλο επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό τουλάχιστον από τα κοινωνικά δίκτυα.

Ερ: Στην εποχή του Click Away και εφόσον βιάζεσαι είναι μια καλή αρχή. Μπορεί να πει κάποιος ότι σαν πρώτο βήμα αρκεί;

Απ: Ακριβώς. Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Ήδη είμαστε στις 21 Δεκεμβρίου θεωρώ ότι ο επιχειρηματίας πρέπει να έχει με κάποιο τρόπο μέσω διαδικτύου εκτός βέβαια το τηλέφωνο που μπορεί να επικοινωνεί ο πιθανός πελάτης και κάτι παραπάνω.

Ερ: Πως μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σας;

Απ: Εμάς μπορείτε να μας βρείτε τηλεφωνικά στο 2510- 834 600, στην ιστοσελίδα μας Manbiz. gr και στο FB αλλά και στο instagram . Οπότε θέλετε, όποιος χρειάζεται μπορεί να επικοινωνήσει  για  να τον βοηθήσουμε στα πρώτα του βήματα η και φυσικά σε ολοκληρωμένη λύση.

Ερ: Όταν μιλάμε για μια ολοκληρωμένη λύση είτε την πληρώνει τώρα ο επαγγελματίας γιατί την έχει ανάγκη, είτε την πληρώνει αύριο μεθαύριο μέσω του ΕΣΠΑ.

Απ: Ουσιαστικά όταν μιλάμε για καταστήματα λιανικής και  μιλάμε για ολοκληρωμένη λύση, χρειάζεται  το ηλεκτρονικό κατάστημα να έχει να έχει ένα πολύ καλό φωτογραφικό υλικό, μια πάρα πολύ καλή επεξήγηση των προϊόντων.

Τώρα κάποιοι επιχειρηματίες επιλέγουν όχι όλη την γκάμα των προϊόντων τους. Επιλέγουν κάποια για να ξεκινήσουνε. Βέβαια η δική μου άποψη είναι ότι όσα περισσότερα προϊόντα έχεις στο κατάστημα σου, τόσο το καλύτερο. Δίνεις επιλογές στον πελάτη. Βέβαια είναι πάρα πολύ σημαντικό όχι μόνο το κομμάτι των προϊόντων αλλά και να δίνουμε επιλογές και στους τρόπους πληρωμής, καθώς και στον τρόπο μεταφορικών.

Ξέρετε ότι οι μεταφορικές εταιρίες κούριερ αυτή τη στιγμή έχουνε μεγάλο πρόβλημα αλλά δεν τελειώνει εκεί. Ο ανταγωνισμός είναι πάρα πολύ μεγάλος, αυτή τη στιγμή ηλεκτρονικά καταστήματα online υπάρχουν πάρα πολλά άρα αυτό που χρειάζεται ουσιαστικά να κάνει ο επιχειρηματίας σε συνεργασία  φυσικά με κάποιο εξειδικευμένο γραφείο όπως είμαστε εμείς, να έχει ένα ολοκληρωμένο πλάνο μάρκετινγκ, δηλαδή το να έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα δεν αρκεί αν δεν έχεις παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και μια καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης για να σε βρίσκει ουσιαστικά ο πελάτης.

Ερ:  Για να έχει κάποιος την πιο απλή παρουσία στο διαδίκτυο, πόσο χρόνο χρειάζεται;

Απ: Συνήθως μερικές μέρες, λιγότερο από εβδομάδα.  Αν ο επιχειρηματίας έχει στο μυαλό του, τι ακριβώς θέλει και αν έχει συγκεντρωμένο υλικό, είναι προσπάθεια μερικών ημερών.

Ερ: Είναι σημείο κομβικό αν το κατάστημα που θα κάνει στο διαδίκτυο έχει το ίδιο όνομα με το κατάστημα του στην Ομόνοια, στη Βενιζέλου, στην Παύλου Μελά κτλ. Εσείς τι λέτε επ αυτού;

Απ: Είναι ανάλογα το είδος της επιχείρησης και αυτό το συζητάμε αρκετές φορές με τους επιχειρηματίες.  Οι περισσότεροι δίνουν το ίδιο όνομα. Θέλουν να προωθήσουν τη ονομασία της επιχείρησης τους σε τοπικό επίπεδο αλλά και σε εθνικό επίπεδο.

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ίσως ο επιχειρηματίας θεωρεί ότι θα είναι ανταγωνιστικός σε τοπικό επίπεδο και όχι σε εθνικό. Σε αυτή την περίπτωση ναι προτείνουμε να πάρει ένα διαφορετικό όνομα να βγει λίγο  «απρόσωπα» ως προς το κοινό. Υπάρχουν μηχανές αναζήτησης οι οποίες δίνουν βαρύτητα στο προϊόν και όχι στην ονομασία της επιχείρησης.

Ερ: Μας λέτε κάτι σημαντικό το οποίο οι επιχειρηματίες μπορεί να μην το έχουν κατά νου, ότι όταν θα κάνεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεσαι σε όλον τον κόσμο.

Απ: Με το διαδίκτυο ουσιαστικά αυτό που γίνεται είναι ότι δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο προϊόν. Να μην γελιόμαστε αυτό που παίζει ρόλο είναι η τιμή του προϊόντος για αυτό το ξαναλέω ότι υπάρχουν μηχανές που δουλεύουν πάρα πολύ δυνατά ιδίως  αυτές τις μέρες.

Ανοίγεσαι, σε φέρνουν καινούριο κόσμο, δεν έχει σύνορα. Αν ο επιχειρηματίας αποφασίσει για παράδειγμα να βγει και διεθνώς, μπορεί να κάνει την προσπάθεια του, με ουσιαστικά μικρό κόστος. Κάνεις το ηλεκτρονικό σου  κατάστημα  η την ιστοσελίδα σου σε δυο γλώσσες, σε τρεις γλώσσες κτλ. Αποκτάς ένα κατάστημα το οποίο δουλεύει για σένα  24 ώρες, 7 ώρες την εβδομάδα σ` ένα κοινό στο οποίο διαφορετικά δεν θα είχες πρόσβαση.

(Στη φωτογραφία η ομάδα της Manbiz)

Διαβάστε επίσης