• 19 Απριλίου 2024,

μικρά πρωινά από τον Νίκο Γενικόπουλο

 μικρά πρωινά από τον Νίκο Γενικόπουλο

Με δηλώσεις του στο ραδιόφωνο της Πρωινής την Παρασκευή ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κώστας Πεφάνης επιβεβαίωσε τις πιέσεις που δέχεται από τους ντόπιους υποστηρικτές του Σώρρα. Οι οποίοι ισχυρίζονται ότι υπάρχει υπόσχεση του προηγούμενου προέδρου για να μιλήσουν σε συνεδρίαση του σώματος. Επέδωσαν σχετική επιστολή στον κ. Πεφάνη, μέσω δικαστικού κλητήρα! «Ενημέρωσα τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων αλλά δεν μου απάντησε κανείς» είπε ο κ. Πεφάνης. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ώστε το αίτημα να γίνει δεκτό.

Θα πρέπει να θυμηθούμε ότι στο παρελθόν και δη σε προεκλογικές περιόδους (2014 και 2019) υποψήφιοι δήμαρχοι στην Καβάλα συνομιλούσαν με τους υποστηρικτές του Σώρρα. Ένας μάλιστα από αυτούς σύναψε και προεκλογική συνεργασία.

 


 

Σε φούρια η τοπική ΝΔ. Μετά χαράς και μεγάλης προθυμίας σπεύδει να εμπλακεί στη σημερινή επίσκεψη στην Καβάλα του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σκρέκα, τον οποίο θα υποδεχθεί στο νέο της γραφείο. Αυτό βρίσκεται στην πολυκατοικία του ΟΛΚ. Εκεί ο κ. Σκρέκας θα δώσει συνέντευξη τύπου κι αργότερα το βράδυ θα παραστεί σε κομματική σύσκεψη. Σήμερα επίσης ο Μακάριος Λαζαρίδης θα επισκεφθεί το διοικητή του Νοσοκομείου Καβάλας.

 

Για να λειτουργήσει σωστά η ανατολική είσοδος της Καβάλας (ξηλωθούν – δε ξηλωθούν τα πλευρικά διόδια) πρέπει να γίνει και ασφαλτόστρωση. Για να γίνει ασφαλτόστρωση πρέπει να υπάρχει παραγωγή της ασφάλτου. Για να υπάρχει παραγωγή της πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία. Κατά συνέπεια πρέπει- φαίνεται- να περιμένουμε αρκετές εβδομάδες ακόμη.

 

Μεθαύριο Τετάρτη (απόγευμα) κόβει βασιλόπιτα η διοίκηση της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Καβάλας. Η εκδήλωση θα γίνει στο χώρο της Ομοσπονδίας. Έχουν προσκληθεί τα μέλη δηλαδή όλα τα σωματεία που είναι ενταγμένα σε αυτήν.

 

Η ανάρτηση κατοίκου του Αμυγδαλεώνα συνοδεύεται με την απαραίτητη –σχετική με το θέμα-  φωτογραφία  από την παιδική χαρά του ίδιου χωριού. Πεταμένα αποτσίγαρα ένα σωρό. Το σχόλιο είναι απόλυτα σωστό: « Κυριακάτικο «γοπινγκ» στην παιδική χαρά. Κάναμε τόσα χρόνια να δούμε μια αξιόλογη, ασφαλή, πιστοποιημένη παιδική χαρά στο χωριό μας. Κάποιοι, έχουν βαλθεί να συνεχίζουν να την βρωμίζουν ενώ υπάρχουν τόσοι κάδοι τριγύρω! Λίγη προσοχή, για να μπορούν να παίζουν τα παιδιά μας χωρίς τον κίνδυνο να βάλουν στο στόμα τους γόπες, δεν βλάπτει. Ας δείξουμε επιτέλους λίγο πολιτισμό…».

 

Υποτίθεται ότι στο πλαίσιο του νέου αντικαπνιστικού νόμου απαγορεύεται το κάπνισμα και στις παιδικές χαρές. Αυτή η παράμετρος του νόμου μάλλον δεν τηρείται. Όχι μόνο στον Αμυγδαλεώνα αλλά απ’ όσο ξέρουμε (και βλέπουμε) και σε αυτές της Καβάλας.

 

Με κείμενο του ο Κώστας Κατσιμίγας, υποψήφιος περιφερειάρχης ΑΜΘ στις σχετικά πρόσφατες εκλογές, αμφιβάλλει ότι προετοιμάζεται η Σιδηροδρομική Εγνατία. Χαρακτηριστικό απόσπασμα του οποίου αναφέρει: «Πώς μπορούν να κοροϊδεύουν τον κόσμο, χρόνια τώρα, με την σιδηροδρομική Εγνατία, όταν το μόνο πράγμα που έχει εκπονηθεί είναι μία μελέτη σκοπιμότητας; Πως μπορούν να μιλούν για έργο όταν δεν έχει εκπονηθεί καμία μελέτη, εδαφοτεχνική, τοπογραφική κλπ και δεν έχουν δρομολογήσει απαλλοτριώσεις; Πως μπορούν και μιλούν για κόστος 1 δις ευρώ (χαχαχα), για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Καβάλα, χωρίς να έχουν ξεκινήσει τεχνικές μελέτες; Πως αφήνουν εκτός δρομολογίου δυο μεγάλες πόλεις Σέρρες και Δράμα, με την δεύτερη να είναι η πρώτη περιοχή σε εξαγωγές μαρμάρου στην Ελλάδα και χρειάζεται το τραίνο για μείωση του μεταφορικού κόστους;».

 

Στην εκπομπή του Νίκου Μάνεση στον Alpha προβλήθηκε το πρωί του Σαββάτου ένα ακόμη αφιέρωμα στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Θόδωρου Κοκκινίδη. Αφορμή το κέρινο ομοίωμα του Τομ Κρουζ. Ο δημοσιογράφος είχε πολλά καλά λόγια να πει για την προσπάθεια.

 

Πολλά χρόνια τώρα κυκλοφοριακά προβλήματα στις συνοικίες της πόλης δεν απασχολούν τους αρμόδιους. Κι όταν κάτι αντίθετο προκύπτει, είναι για λίγο. Πολύ λίγο. Τις προηγούμενες μέρες αναδείχθηκε μία ακόμη φορά το πρόβλημα στην οδό Γεωργίου Κίτσου. Σοβαρό αν σκεφθεί κάποιος ότι αυτοκίνητα –οδηγοί- επιβάτες εγκλωβίζονται για ώρα σε έναν δρόμο που τελειώνει σε αδιέξοδο. Η δημοσιοποίηση του προβλήματος αμέσως είχε τις γνωστές συνέπειες. Κι άλλοι Καβαλιώτες αναφέρθηκαν σε αρκετές ακόμη ίδιες περιπτώσεις. Όλες στις γειτονιές.

 

Θυμόμαστε προ λίγων ετών που είχαν διαμαρτυρηθεί οι γονείς μαθητών του 13ου δημοτικού αφού τα πεζοδρόμια της οδού Θεσσαλονίκης είχαν μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης. Τι έγινε τότε; Πήγε μια ή δύο μέρες η δημοτική αστυνομία, βεβαίωσε παραβάσεις κι αυτό ήταν. Στη συνέχεια, αργά αλλά σταθερά, επανήλθαμε στην προηγούμενη κατάσταση. Που ισχύει ακόμη και σήμερα.

 

 

Διαβάστε επίσης