Νέα λάθη της ΔΕΥΑΚ

 Νέα λάθη της ΔΕΥΑΚ

Στη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας το απόγευμα της Πέμπτης, με αφορμή ερωτήσεις του δημοτικού συμβούλου Μάκη Παπαδόπουλου προς τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, έγιναν γνωστά νέα λάθη της δημοτικής επιχείρησης που αφορούν στην έκδοση λογαριασμών για τον οικισμό του Παληού και διακοπές παροχής νερού σε καταναλωτές που δεν πλήρωσαν άρα έχουν χρέη. Μόνο που οι συγκεκριμένες διακοπές έγιναν πριν καταστούν ληξιπρόθεσμοι οι τελευταίοι λογαριασμοί ύδρευσης.

Όταν έλαβε το λόγο ο Μάκης Παπαδόπουλος, κατά την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση, απεύθυνε τα δύο ερωτήματα προς το Νίκο Ξανθόπουλο. Ενώ η δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα φάνηκε να τα υποστηρίζει, καθώς όπως είπε έχει κι εκείνη προσωπικές απορίες για τα ίδια θέματα. Ο Νίκος Ξανθόπουλος απάντησε αποδεχόμενος τα λάθη τα οποία φυσικά χρέωσε σε υπηρεσιακούς παράγοντες.

Αναφορικά με τις διακοπές νερού στους καταναλωτές που χρωστούν ο πρόεδρος παρέπεμψε στο νέο κανονισμό ύδρευσης ο οποίος θα ψηφιστεί σε επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Όπως διευκρίνισε, αυτό ο κανονισμός ρυθμίζει ζητήματα διακοπών, δηλαδή ξεκαθαρίζει οριστικά πότε και για ποιους λόγους θα διακόπτεται η υδροδότηση σε οφειλέτες.

Με την ευκαιρία, ο κ. Ξανθόπουλος σημείωσε ότι στη ΔΕΥΑΚ οφείλονται τέσσερα εκατομμύρια ευρώ από απλήρωτους λογαριασμούς. Για το συγκεκριμένο περιστατικό διακοπής νερού αν και η προθεσμία του λογαριασμού δεν είχε παρέλθει, ο πρόεδρος παρατήρησε ότι όσες περιπτώσεις δημοτών του έγιναν γνωστές, έδωσε εντολή και το νερό επανασυνδέθηκε. Επανέλαβε ότι σ’ αυτές τις περιπτώσεις οι οφειλές δεν ήταν ληξιπρόθεσμες, ξεκαθαρίζοντας ότι επρόκειτο για λάθος του γραφείου χωρίς όμως να εξηγήσει πιο γραφείο εννοούσε.

Σχετικά με τους λογαριασμούς του Παληού, ο κ. Ξανθόπουλος υπερασπίστηκε το πρόγραμμα του ηλεκτρονικού υπολογιστή που εκδίδει τους λογαριασμούς. Τα λογισμικά, είπε χαρακτηριστικά, κάνουν ότι τους πεις. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση στο Παληό ο πρόεδρος αποσαφήνισε ότι κατά την έκδοση των λογαριασμών κι ενώ οι πρώτοι είχαν εκδοθεί με σωστά στοιχεία, το σύστημα κατέρρευσε, διακόπηκε η διαδικασία και όταν αυτή άρχισε εκ νέου τότε σημειώθηκαν τα λάθη. Όπως τόνισε, ο χειριστής του προγράμματος ήταν εκείνος που έκανε το λάθος, με αποτέλεσμα οι μισοί περίπου λογαριασμοί των καταναλωτών του Παληού να είναι εσφαλμένοι. Ευτυχώς, κατέληξε ο κ. Ξανθόπουλος, κατανοήσαμε γρήγορα το λάθος κι επανεκδώσαμε τους λογαριασμούς.

Διαβάστε επίσης