-Ο Δήμος Νέστου «παρών» στις τουριστικές εκθέσεις των Βαλκανίων
Ο Δήμος Νέστου θα συμμετάσχει και φέτος σε δύο σημαντικές τουριστικές εκθέσεις της περιοχής των Βαλκανίων: στην International Tourist Fair “Holiday & Spa Expo” (14 – 16/02) η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Σόφια της Βουλγαρίας και στην TTR (21 – 24/02) η οποία θα γίνει στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας.
Και οι δύο εκθέσεις αποτελούν πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών και ανθρώπων της τουριστικής βιομηχανίας με τον αριθμό των εκθετών να αυξάνεται συνεχώς. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως παράλληλα με τις εκθέσεις γίνονται κάποιες δράσεις οι οποίες στοχεύουν στη δικτύωση των εκθετών με τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες.
Συγκεκριμένα, στην “Holiday & Spa Expo” θα γίνουν περίπου 50 παράλληλες εκδηλώσεις με την έκθεση, όπως συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, παρουσιάσεις περιοχών, B2B συναντήσεις κλπ.
Οι εκπρόσωποι του Δήμου δράττονται της ευκαιρίας και με την παρουσία τους στις γειτονικές χώρες, προσκαλούν όλους τους ενδιαφερόμενους όπως τουριστικά πρακτορεία, τοπικά ΜΜΕ καθώς και απλούς τουρίστες να επισκεφτούν το περίπτερό τους και κατ’ επέκταση την περιοχή του Νέστου.
-Ο Δήμος Παγγαίου δηλώνει «παρών» στις τουριστικές εκθέσεις των Βαλκανίων
Οι εκπρόσωποι του Δήμου Παγγαίου ετοιμάζονται για έναν “δυναμικό” Φλεβάρη ο οποίος φέρνει μαζί του τρεις από τις πιο σημαντικές τουριστικές εκθέσεις των Βαλκανίων.
Ο Δήμος Παγγαίου θα συμμετάσχει στην Holiday & Spa Expo (14 – 16/02), στη Σόφια της Βουλγαρίας, στην TTR (21 – 24/02), στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας και στην ITTFA (21 – 24/02), στο Βελιγράδι της Σερβίας.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι εκπρόσωποι του Δήμου αναχωρούν για τις γειτονικές χώρες με άδειες τις βαλίτσες τους έχοντας ως στόχο να τις γεμίσουν με σημαντικές γνωριμίες και επαφές. Οι χώρες – στόχοι του Δήμου Παγγαίου έχουν καίρια σημασία για την περιοχή μιας και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την επισκεφτούν πολύ εύκολα και οδικώς.
Οι συγκεκριμένες τουριστικές εκθέσεις των Βαλκανίων είναι διεθνούς εμβέλειας και προσεγγίζουν επισκέπτες και εκθέτες από όλο τον κόσμο ανεβάζοντας τα ποσοστά αναγνωρισιμότητας και επιτυχίας κάθε χρόνο. Οι διοργανωτές τους δε, ετοιμάζουν παράλληλες δράσεις για όλους τους εκθέτες οι οποίες θα περιλαμβάνουν εκδηλώσεις, Β2Β συναντήσεις κ.α. με σκοπό την επαφή τους με όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς πελάτες και ενδιαφερόμενους.