• 7 Μαΐου 2024,

Ραντεβού στο Δημαρχείο- Δήμαρχος και κυβερνητικοί βουλευτές (ξανα)μιλούν για τα διόδια

 Ραντεβού στο Δημαρχείο- Δήμαρχος και κυβερνητικοί βουλευτές (ξανα)μιλούν για τα διόδια

Στην Παράκαμψη Καβάλας το έργο της κατασκευής των άδικων και λάθος διοδίων συνεχίζεται καθημερινά. Προς το παρόν δεν αφορά τον δρόμο, οι εργασίες γίνονται παράπλευρα. Διαμόρφωση του χώρου για την εγκατάσταση και του εργοταξίου και την κατασκευή του κτιρίου διοίκησης των διοδίων.

Κι ενώ αυτά συμβαίνουν ψηλά, πάνω από την πόλη, στα χαμηλά υπάρχει η γνωστή κινητικότητα των διαβουλεύσεων. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έρχονται σήμερα από την Αθήνα, με προγραμματισμένο ραντεβού με τη Δήμαρχο. «Για να δούμε τι θα κάνουμε» είναι μια προσέγγιση του περιεχομένου της συνάντησης, η οποία επιδιώκεται να γίνει χωρίς την παρουσία μέσων ενημέρωσης. Αν είναι για καλό, ας γίνει έτσι. Όσο τα διόδια δεν σταματούν, όσο τις εργασίες δεν μπορεί να εμποδίσει ακόμη και το Υπουργείο «μαύρα τα γραμμένα» της Καβάλας.

Χθες το Υπουργείο επανέλαβε (εμμέσως πλην σαφώς) ότι λύση στο πρόβλημα θα δώσει το αναλογικό σύστημα των πλευρικών διοδίων. Η ανακοίνωση του κ. Σπίρτζη (απάντηση στη ΝΔ) μεταξύ άλλων αναφέρει:

Tα παπαγαλάκια της Νέας Δημοκρατίας παραπληροφορούν και πάλι λέγοντας ότι η εξαιρείται ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας από την υποχρέωση του Ηλεκτρονικού και Αναλογικού Συστήματος, όπως αυτό έχει προδιαγραφεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ακούγοντας ρεπορτάζ του γνωστού Ομίλου – γραφείου τύπου της Νέας Δημοκρατίας και των διασυνδεδεμένων μέσων και σελίδων τους  (πάντα με τους ίδιους γνωστούς δημοσιογράφους) παραπληροφορούνε  παρουσιάζοντας ότι ανατρέπονται τα σχέδια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού και αναλογικού συστήματος διοδίων στην Εγνατία.

Με αυτή τους τη στάση ΥΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ότι: 1.Στη Συμφωνία των κειμένων της 4ης Αξιολόγησης, αναφορικά με την Εγνατία, προβλέπεται ξεκάθαρα η εγκατάσταση ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος και συγκεκριμένα δορυφορικό σύστημα (GNSS) και σύστημα οπτικής αναγνώρισης πινακίδων, όπως ακριβώς προβλέπεται στον διαγωνισμό και τις προδιαγραφές που έβαλε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. 2.Η επιλογή να εγκαταστήσει το Υπουργείο το σύστημα ή οι Παραχωρησιούχοι , σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, υπάρχει ως  κατοχυρωμένο δικαίωμα έτσι και αλλιώς. Αποτυπώνεται για την Εγνατία καθώς η ΚΥΑ 6686/2014 αφορά μόνο τον εν λόγω αυτοκινητόδρομο.  3.Δεν εξαιρείται η Εγνατία Οδός από το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα που θα έχει διαλειτουργικότητα και πλήρη τεχνολογική συμβατότητα με τα αντίστοιχα συστήματα των υπολοίπων Παραχωρήσεων και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως και κανένας αυτοκινητόδρομος.

H απόπειρα όσων ήθελαν την Εγνατία Οδό με τα γνωστά μετωπικά και πλευρικά διόδια της δεκαετίας του 60’, με στόχο να απομειώσουν την αξία της Παραχώρησης, να εγκλωβίσουν τη Χώρα σε ξεπερασμένα τεχνολογικά συστήματα χωρίς κανένα έλεγχο από το Ελληνικό Δημόσιο, να καταστρατηγήσουν τις αυτονόητες κοινωνικές πολιτικές για τα ΑμεΑ και τους Ανέργους, ΕΛΑΒΕ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ.

Διαβάστε επίσης