Στo πλαίσιo του σχεδίου του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ229 με τίτλο: “Let’s Walk Together to Handle the Obstacles”, το Γυμνάσιο Κεραμωτής το οποίο συνεργάζεται κατά τα σχολικά έτη 2019-20, 2020-21 και 2021-22, με σχολεία από την Τουρκία (συντονιστικό σχολείο), την Ισπανία και την Πορτογαλία, πραγματοποίησε από 28 Φεβρουαρίου μέχρι και 4 Μαρτίου 2022 στην πόλη Paredes της Πορτογαλίας – σχολείο “Agrupamento de Escolas de Vilela” – την 2η κατά σειρά LTTA (Learning, Teaching, Training Activities) Εκπαιδευτικών και Μαθητών.
Στην ελληνική αντιπροσωπία συμμετείχαν 2 εκπαιδευτικοί και 5 μαθητές από το Γυμνάσιο Κεραμωτής, οι οποίοι και έλαβαν μέρος στις δραστηριότητες και επισκέψεις που σχεδίασε το σχολείο υποδοχής. Το πρόγραμμα της συνάντησης υλοποιήθηκε ως εξής:
Δευτέρα 28.02.22
- Δραστηριότητες υποδοχής στο σχολείο
- Meeting και καλωσόρισμα εκπαιδευτικών
- Υπαίθριες δραστηριότητες για τους μαθητές
Τρίτη 01.03.22
- Επίσκεψη στο Jardim do Morro and Serra do Pilar (πανοραμική θέα του Porto)
- Επίσκεψη σ ένα πρότυπο αστικής τέχνης του πορτογάλου καλλιτέχνη Bordalo I.
- Επίσκεψη στο Sra da Pedra Chapel (δίπλα στη θάλασσα – Miramar)
Τετάρτη 02.03.22
- Δημαρχείο του Paredes – Καλωσόρισμα από τον Δήμαρχο Dr. Alexandre Almeida και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης της τοπικής αυτοδιοίκησης.
- «Εγώ και το σακίδιό μου…» Δραστηριότητα για τους μαθητές
- Συνεδρία καραόκε με μουσική για τους πρόσφυγες στην αίθουσα πολυμέσων.
- Πρώτη εμπειρία στο άθλημα golf
- Δραστηριότητες στο σχολείο
Πέμπτη 03.03.22
- Visiting Aveiro – Working on the programme
- Επίσκεψη στο εργοστάσιο πορσελάνης “Aveiro” (Βενετία της Πορτογαλίας)
- Δραστηριότητες μαθητών με ζωγραφική σε συσκευές πορσελάνης
- Επίσκεψη στην “Costa Nova”
Παρασκευή 04.03.22
- Δραστηριότητα για τους μαθητές: Διακόσμηση τούρτας με μηνύματα ένταξης για τους πρόσφυγες.
- Συνάντηση εκπαιδευτικών για συζήτηση και αξιολόγηση της μέχρι τώρα προόδου του project.
- Σχεδιασμός των επόμενων βημάτων του έργου.
Οι συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικοί, Έλληνες και Εταίροι, βελτίωσαν τις γλωσσικές τους ικανότητες στην Αγγλική γλώσσα, καλλιέργησαν το επικοινωνιακό και πολιτισμικό τους υπόβαθρο και ενίσχυσαν την αίσθηση του Ευρωπαίου πολίτη.
Επιπλέον, γνώρισαν την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Πορτογαλίας, αγκαλιάστηκαν θερμά από το σχολείο υποδοχής και τους τοπικούς κατοίκους, εμπλουτίζοντας γνώσεις και βιώματα σχετικά με τη θεματική του σχεδίου.
(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)