Εκτός λειτουργίας ηλεκτρονικές πινακίδες λόγω συχνών reset!

 Εκτός λειτουργίας ηλεκτρονικές πινακίδες λόγω συχνών reset!

Σε συνέχεια της ομιλίας του στην ημερίδα του περασμένου Σαββάτου,  ο δημοτικός σύμβουλος και εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Καβάλας Γιώργος Μιχαηλίδης επανήλθε χθες για τα ψηφιακά ζητήματα. Προκλήθηκε και ρωτήθηκε σχετικά από την εφημερίδα μας,  με συγκεκριμένες ερωτήσεις για τις υποτιθέμενες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου.

Καταρχήν αναγνώρισε ότι έχουν γίνει βήματα προόδου. Χαράχτηκε  -είπε- η ψηφιακή στρατηγική. Σχολίασε θετικά τις ενέργειες του Δημοσθένη Τουλκίδη αλλά και του προσωπικού στο συγκεκριμένο τμήμα του Δήμου. Επανέλαβε ότι ο Δήμος Καβάλας δεν είναι μία ψηφιακή πόλη και αυτό ισχύει –είπε- γιατί δεν μετασχηματίστηκε η λειτουργία του ώστε οι υπηρεσίες του να προσαρμοστούν στις ψηφιακές πλατφόρμες που υπάρχουν και λειτουργούν.

Όπως λειτουργούν. Για την ψηφιακή πλατφόρμα «City Care» διαπίστωσε προβλήματα ως προς την διαχείριση των ζητημάτων που σε αυτήν αναφέρουν οι πολίτες. Όταν τα προβλήματα «μοιραστούν» και θα φτάσουν σε κάθε μία δημοτική υπηρεσία, σημείωσε. Κατά τον κ. Μιχαηλίδη η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουσιαστικά δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης οργάνωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού. Παρατήρησε επίσης ότι σήμερα δεν μπορεί κάποιος να πληρώσει online χρέος στο Δήμο, παρά το ότι υπάρχει σχετικό λογισμικό.

Σε ερώτηση για τις ηλεκτρονικές πινακίδες που ενημερώνουν για την πληρότητα των θέσεων στάθμευσης στους οργανωμένους χώρους(πάρκινκ) ο Γιώργος Μιχαηλίδης τόνισε ότι το σύστημα έπαψε να λειτουργεί. Ο λόγος είναι ότι οι πινακίδες αυτές κάνουν συχνά reset και όταν επανέρχονται λειτουργούν προσωρινά ως … προβολείς.

Με αναμμένα όλα τους τα φώτα. Δημιουργώντας προβλήματα στους οδηγούς που τυχαίνει εκείνη την ώρα να περνούν από το σημείο. Προκειμένου να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα και να μην υπάρξουν ζητήματα ασφάλειας στους οδηγούς,  το σύστημα –είπε-  ότι δεν λειτουργεί μέχρι να αντιμετωπιστεί η βλάβη. Στόχος του Γιώργου Μιχαηλίδη είναι μέχρι το τέλος του έτους να λειτουργήσει καλύτερα η πλατφόρμα « City Care» που θα υποστηρίζεται από ένα μικρό τηλεφωνικό κέντρο στο οποίο οι πολίτες θα αναφέρουν τα προβλήματα που διαπιστώνουν.

Ο Γιώργος Μιχαηλίδης θέλει πρόβλημα που δηλώνεται στο «City Care»  να αντιμετωπίζεται άμεσα από την αρμόδια υπηρεσία, να λύνεται και όταν λύνεται οι πολίτες να υπάρχει διαδικασία να μαθαίνουν την εξέλιξη.

Διαβάστε επίσης