Ερώτηση στη Βουλή και για τα προβλήματα του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας

 Ερώτηση στη Βουλή και για τα προβλήματα του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας

Με ημερομηνία 29 Νοέμβρη η κ. Τάνια Ελευθεριάδου κατέθεσε στη Βουλή και δια αυτής στο Υπουργείο Παιδείας, ερώτηση για τα προβλήματα του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Καβάλας:

«Σοβαρότατες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή αντιμετωπίζει το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Καβάλας, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η καθημερινή λειτουργία του σχολείου, επηρεάζοντας τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Συγκεκριμένα, αν και ολοκληρώνονται 2 μήνες εκπαιδευτικής διαδικασίας, παραμένουν κενές οι θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), και συγκεκριμένα εκείνες του νοσηλευτή/τριας, εργοθεραπευτή/τριας, φυσιοθεραπευτή/τριας, λογοθεραπευτή/τριας (στη συγκεκριμένη περίπτωση, απαιτείται αντικατάσταση του τοποθετημένου εκπαιδευτικού μέχρι τη λήξη άδειας ανατροφής τέκνου).

Επιπρόσθετα, εντοπίζονται σοβαρές ελλείψεις σε αντικείμενα σχετικά με την απόκτηση δεξιοτήτων παιχνιδιού, ενώ απουσιάζει κάποιος χώρος εκτόνωσης των νηπίων, καθώς οι εργασίες για την επιπλέον αίθουσα που θα κατασκευαζόταν στον χώρο του γυμναστηρίου του δημοτικού σχολείου στο οποίο στεγάζεται το νηπιαγωγείο, δεν έχουν προχωρήσει. Να τονιστεί ότι φέτος φοιτούν 13 μαθητές/τριες στο 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο, αριθμός διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι.

Αποτέλεσμα, οι ανάγκες των νηπίων να είναι αυξημένες, τόσο λόγω της αύξησης του αριθμού των παιδιών, όσο και λόγω των ιδιαιτεροτήτων της κάθε περίπτωσης. Επειδή, οι παραπάνω ελλείψεις καθιστούν εξαιρετικά δύσκολη την αποτελεσματική, σωστή και ολόπλευρη εκπαίδευση των μαθητών/τριών. Επειδή, η πρόσβαση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη δημόσια εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα. Επειδή, τα ειδικά σχολεία χρήζουν συστηματικής μέριμνας.

Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός προτίθεται να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να καλυφθούν τα ως άνω αναφερόμενα κενά για να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία του νηπιαγωγείου και να αντιμετωπίσει τα προβλήματα ελλείψεων σε υλικοτεχνική υποδομή, που δυσχεραίνουν την απόκτηση απαιτούμενων δεξιοτήτων, όπως αυτές καθορίζονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών;».

Διαβάστε επίσης